הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)
הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)

הטכניון יארח את האקתון הסטודנטים הגדול בישראל

פורסם בתאריך: 17.2.19 14:09

האקתון הסטודנטים הרב תחומי הגדול ביותר בישראל יתקיים ב-28 וב-29 במרץ בבית הסטודנט בטכניון. ההאקתון, שאותו יזם המרכז לטכנולוגיות מדע במרכז לטכנולוגיה ולסטודנטים בטכניון, הוא אירוע יזמות מרתוני, שבמסגרתו מתחלקים המשתתפים לקבוצות חשיבה ומתכננים בפרק זמן מוגבל המצאה פורצת דרך לפי אתגר שהוגדר מראש על ידי מארגניו.

בשבוע שעבר, עם פתיחת ההרשמה, הזמינו המארגנים את הציבור הרחב להשתתף בהאקתון וציינו כי זוהי הזדמנות למי שמעז לחלום ולרדוף אחר הגשמת החזון. "אנחנו מזמינים את החולמים, את היזמים ואת הממציאים להיות חלק מהשינוי", נמסר, "הצטרפו לחוויה ייחודית בהדרכת מיטב המנטורים, החוקרים ובוגרי האקדמיה בארץ כדי לממש את הפוטנציאל ולהפוך חזון למציאות. בואו לחדש, לעצב וליצור את המציאות של העתיד שלנו". למרות שההאקתון מיועד לסטודנטים, האירוע פתוח גם למי שאינו סטודנט, כאשר התנאי היחיד להשתתפות הוא שבכל קבוצה ישתתף לפחות סטודנט אחד שלומד כיום במכללה אקדמית או באוניברסיטה בארץ.

 

 

במסגרת האירוע יתחלקו המשתתפים לצוותים שיכללו בין שלושה לחמישה אנשים. הצוותים יתבקשו לבחור אחד משלושה מסלולים שבו הם מעוניינים להתחרות לפי תחומי העניין וההתמחות שלהם – המסלול הכחול שעוסק במערכות אוטונומיות, המסלול הירוק שעוסק בערים חכמות והמסלול האדום שעוסק בתאונות וברפואת חירום. הפרס לצוות המנצח יהיה 50,000 שקל.

בצוות השיפוט של ההאקתון חברים היזם והממציא בוגר הטכניון דב מורן שהמציא בין השאר את הדיסק און קי, היזמים אדן שוחט והדר גולדמן שזכור מתוכנית הטלוויזיה "הכרישים", והמשנה הבכיר לנשיא הטכניון פרופ' אדם שורץ.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר