פליסין נאור
פליסין נאור

בחירות חדשות יתקיימו לוועד ההורים היישובי

לאחר שיו"ר הוועד המכהנת פליסין נאור הודיעה שהיא אינה יכולה להמשיך למלא את תפקידה, החליט ועד ההורים היישובי לקיים בחירות חדשות. ב-13 במרץ תתקיים אסיפת ועד לקראת הבחירות במטרה לקבוע מועד מוסכם לקיומן

פורסם בתאריך: 28.2.19 18:52

ועד ההורים היישובי יקיים בחירות חדשות לראשות הוועד, שמונה חודשים בלבד אחרי שבחר בפליסין נאור. הבחירות יתקיימו בעקבות הודעתה של היו"ר על אי יכולתה למלא את התפקיד. קדם להודעתה מכתב שנשלח לנאור בחודש ינואר, שעליו חתמו יו"רים מ-43 בתי ספר בעיר ושנחשף ב"כלבו – חיפה והצפון", ובו התלוננו ההורים על התנהלות בלתי תקינה של הוועד בראשותה.

היו"רים פירטו במכתבם כמה מקרים שבהם ההתנהלות לא היתה כנדרש וסיימו את מכתבם בדרישה לכנס את הוועד תוך שבועיים מיום קבלתו: "בתקופת הביניים עד לקיום הבחירות אנו דורשים כי תימנעי מלייצג את הורי העיר בכל פורום רשמי ובפרט בעיריית חיפה". בתחילת פברואר הודיעה נאור על כך שאינה יכולה למלא את תפקידה.

 

 

סגן יו"ר הוועד היישובי יובל רפפורט רום: "עם הודעתה של נאור על נבצרות התמנה כממלא מקומה עופר גרין, הסגן הראשון, ליו"ר בפועל. לאחרונה החלטנו ביחד לזמן אסיפת ועד ב-13 במרץ לקראת הבחירות ולקבוע מועד מוסכם לקיומן. כל יושבי ראש ועדי ההורים בבתי הספר בחיפה רשאים להתמודד לתפקיד יו"ר הוועד היישובי".

האם יש תאריך יעד מחייב לבחירת יו"ר חדש?

"יש כאן עניין פרוצדורלי שנצטרך לקבל ייעוץ לגביו. אמרו לנו שצריך להמתין שלושה חודשים עד לבחירה חדשה, אבל כאן יש מצב שבו יו"ר הוועד היישובי הודיעה על נבצרות במהלך כהונתה, ויכול להיות שנוכל ללכת לבחירות מוקדם יותר. השאיפה היא לקיים את הבחירות כמה שיותר מהר כדי שנוכל לשרת את התלמידים ואת הוריהם כפי שעשינו עד עכשיו במגוון נושאים".

 

יובל רפפורט רום

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר