יו"ר נעמת במרחב חיפה תמי ברק
תמי ברק

הזדמנות נוספת למעון נעמ"ת ברוממה החדשה

יו"ר נעמ"ת במרחב חיפה תמי ברק השהתה את ההחלטה לסגור את המעון של הארגון ברחוב אורן בשכונת רוממה החדשה. בשבוע הבא היא תבקר בשכונה בניסיון לשכנע הורים לרשום את ילדיהם למעון

פורסם בתאריך: 7.3.19 11:31

יו"ר נעמ"ת במרחב חיפה תמי ברק השהתה את החלטת הארגון לסגור את מעון נעמ"ת ברחוב אורן בשכונת רוממה החדשה, ואף תגיע לשכונה בשבוע הבא במטרה לשכנע הורים לרשום את ילדיהם למעון.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון", בחודש שעבר הודיעה ברק כי נעמ"ת החליטה על סגירת המעון בשל מיעוט נרשמים. ברק ציינה כי כבר בשנת הלימודים שעברה, כשהרישום היה נמוך, ביקשה נעמ"ת לסגור את המעון אך נתנה להורים שנה נוספת לצורך התארגנות. כעת, בעקבות ההד הציבורי, שונתה ההחלטה.

ברק: "אני הולכת עם פעילים מהשכונה לנסות ולשכנע הורים לרשום את ילדיהם למעון. אנחנו זקוקים ל-70-60 ילדים כדי להציל אותו. בשבוע הבא ניפגש עם ההורים המעוניינים, ואני מתכוונת לומר להם שיש להירשם כמה שיותר מהר כדי שהמעון יינצל".

מה גרם לשינוי ההחלטה לסגור את המעון?

"הפכתי את ההחלטה כדי לתת להורים סיכוי נוסף להשאיר את המעון פתוח. השבוע הייתי צריכה ללכת עם נציג מאגף החינוך העירוני למעון ברוממה כדי להראות לו את המבנה שיתפנה, אבל ביום שלישי הודעתי לראש מינהל החינוך בעירייה אילנה טרוק שהפגישה עם הנציג מבוטלת ושאני מנסה להציל את המעון מסגירה. הודעתי לה שנמתין חודש ימים".

הפעילה השכונתית טלי לוי הראל: "ננסה ביחד עם ברק לשכנע את ההורים לרשום את ילדיהם למעון. אני מעריכה מאוד את נכונותה לתת למעון צ'אנס נוסף ואת המאמצים שהיא עשתה. לא קל לשנות החלטה של ארגון בסדר גודל של נעמ"ת, ובכל זאת היא היתה פתוחה לשמוע אותנו וללכת לקראתנו, ועל כך מגיע לה כל הכבוד".

מהם להערכתך הסיכויים להציל את המעון?

"אנחנו חייבים לקוות לטוב ולהיות אופטימיים. הדבר שאני חוששת ממנו ושעלול להשפיע על ההרשמה הוא שהרישום למעונות ולגנים כבר הסתיים. זה אומר שהורה שהיה צריך למצוא מקום לילד שלו והבין שמעון נעמ"ת נסגר, כבר מצא מקום חלופי בשכונה אחרת. אנשים לא חיכו, ואני חוששת שאנחנו קצת באיחור. עם זאת, יש בשכונה עוד כמה עשרות ילדים שאני יודעת שהוריהם רוצים לרשום אותם למעון, ואני מקווה שכך יהיה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מחכה כבר לעלות לביה"ס

    הקטן בקרוב מסיים באחד מגני נעמ"ת וברוך שפטרנו ויותר לא יהיה לנו קשר איתם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר