תלמידי בית הספר רעות בקונצרט
תלמידי בית הספר רעות בקונצרט

תלמידי רעות ינגנו יצירות שחיברו תלמידי מגמת המוזיקה

היום יתקיים בקונסרבטוריון בעכו קונצרט של תלמידי מגמת המוזיקה בבית הספר רעות שיבצעו יצירות של חבריהם בהרכבים שונים, ובהם רביעיות מיתרים ותזמורת קאמרית עם מקהלה

פורסם בתאריך: 18.3.19 12:01

תלמידי מגמת המוזיקה מבית הספר לאמנויות רעות יבצעו היום (שני) אחר הצהריים רסיטל המורכב מיצירות שהלחינו חבריהם למגמה. התלמידים ינגנו וישירו את היצירות בהרכבים שונים, ובהם רביעיות מיתרים ותזמורת קאמרית עם מקהלה.

הרסיטל יתקיים בקונסרבטוריון בעכו, ו-70 תלמידי המגמה יצאו כבר אתמול לעכו כדי להתאמן על היצירות. בבית הספר מתכוונים להקליט את היצירות כך שהמלחינים הצעירים יוכלו להגיש בתום לימודיהם את ההקלטות למשרד החינוך במסגרת תיק העבודות המעשי שלהם במוזיקה.

 

 

כתיבת יצירה מוזיקלית מעניקה למחברים ציון בגרות במוזיקה ברמה של 5 יחידות לימוד, ו-5 יחידות נוספות ניתנות על המבחן העיוני במוזיקה. תלמידים שגם מנגנים בכלי מוזיקלי יוכלו להיבחן בנגינה ב-5 יחידות, כך שבסך הכל היקף הבגרות במוזיקה יכול להגיע ל-15 יחידות.

לימודי קומפוזיציה קיימים במעט מאוד מגמות מוזיקה בארץ. למרות זאת, ברעות החליטו לשלב את הקומפוזיציה כחלק מתוכנית הלימודים בבית הספר. לדבריהם של אנשי מקצוע בתחום המוזיקה, בכל מחזור נבחנים כ-20 תלמידים בקומפוזיציה בכל הארץ לעומת כ-1,000 תלמידים שנבחנים בכל שנה בנגינה. ברעות מתחילים ללמוד את הנושא כבר בחטיבת הביניים, ובתיכון עוסקים בקומפוזיציה באופן פעיל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר