בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)
בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)

חטיבת הביניים והיסוד בריאלי הדר יאוחדו בשנה הבאה

שני הסניפים של בית הספר הריאלי בהדר יאוחדו למתחם אחד בניהולו של אורן בן ג'ויה. האיחוד הוא חלק מתהליך ההתייעלות והחיסכון שעובר הסניף לקראת המעבר למעמד של בית ספר עצמאי

פורסם בתאריך: 19.3.19 14:13

סניפי הדר של בית הספר הריאלי – היסוד והחטיבה התיכונית – יאוחדו בשנת הלימודים הבאה למתחם אחד תחת הנהלתו של אורן בן ג'ויה שמשמש כמנהל סניף החטיבה בהדר. האיחוד יתקיים בדומה למודל של קמפוס אחד אשר פועל בהצלחה בסניף מרכז הכרמל של הריאלי, והוא יבוצע כחלק מתהליך ההתייעלות והחיסכון שעובר הריאלי לקראת המעבר למעמד של בית ספר עצמאי בכיתות א'-ט' החל בספטמבר 2022.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "אכן אנחנו מתחילים בתהליך של איחוד מתחם הדר משנת הלימודים הבאה. במסגרת האיחוד ימשיכו להיות במתחם 24 כיתות – 12 ביסודי ו-12 בחטיבה – אך החלוקה תהיה שונה. תלמידי כיתות ה' ו-ו' שלומדים היום בבניין המאירי, שהוא אחד משני המבנים של כיתות היסוד, יעברו ללמוד בבניין החטיבה. תלמידי כיתות א'-ד' יעברו מבניין וולפסון של היסוד למבנה המאירי שיתפנה, ומשרדי המינהל וההנהלה שממוקמים בבניין החטיבה יועברו לבניין וולפסון. נוסף על כך אנחנו מבקשים לעבור בהדר למתווה פעולה של חמישה ימים בשבוע, בדומה לבתי ספר נוספים בארץ".

 

 

כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והצפון", בריאלי מבקשים גם להגדיל את מספר התלמידים בכיתה ביסוד הדר ולהשוות אותו לתקן המקובל בשני סניפי היסוד הנוספים של הריאלי במרכז הכרמל ובאחוזה – 28 תלמידים בשכבות א'-ד' ו-30 תלמידים בשכבות ה' ו-ו'.

בן דב: "מובן שנצטרך לשמר את הביקוש לכיתות א' בהדר. אנחנו מעודדים מאוד מהביקוש הגבוה שנרשם השנה ושנגזר מאיכותו של הסניף. אני מקווה שנצליח לעשות את רוב החיסכון שאנחנו צריכים ולהשאיר את בית המאירי פעיל. חייבים להדגיש שהכל ייעשה בשיתוף עם ההורים. הקמנו כבר צוותי עבודה פדגוגי ומינהלי שיושבים על המדוכה ביחד עם ההורים".

האם המהלכים יובילו גם לאיזון תקציבי במתחם הדר?

"לצערי לא. גם לאחר ביצוע כל המהלכים האלה לא נצליח לאזן את התקציב של מתחם הדר. עדיין ייוותר גירעון תפעולי, אם כי בהיקף נמוך באופן משמעותי מהמצב הנוכחי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר