קמפוס האוניברסיטה הפתוחה בבית בירם (צילום: האוניברסיטה הפתוחה)
קמפוס האוניברסיטה הפתוחה בבית בירם (צילום: האוניברסיטה הפתוחה)

האוניברסיטה הפתוחה מציעה לימודי אנגלית אקדמית בחינם

אתר האינטרנט של האוניברסיטה הפתוחה מעניק כלים ומיומנויות לקריאת מאמרים אקדמיים באנגלית. הלימודים מתקיימים בארבע רמות - מרמה טרום בסיסית ועד לרמת מתקדמים

פורסם בתאריך: 27.4.19 19:22

שירות של האוניברסיטה הפתוחה מאפשר לציבור ללמוד ללא תשלום אנגלית אקדמית. הקורס, שמתקיים באמצעות האינטרנט, מעניק כלים ומיומנויות לקריאת מאמרים אקדמיים באנגלית.

בשלב הראשון נדרש מי שמבקש ללמוד ליצור חשבון משתמש. בשלב השני יכול כל תלמיד לבחור את רמת הלימוד מבין ארבע רמות – רמת טרום בסיסית א' שמיועדת למי שקיבל ציון של 69-50 בפרק האנגלית בבחינה הפסיכומטרית או ציון של 169-150 במבחן אמי"ר (מבחן מיון באנגלית), רמת טרום בסיסית ב' למי שקיבל ציון של 84-70 בפרק האנגלית בבחינה הפסיכומטרית באנגלית או ציון של 184-170 במבחן אמי"ר, רמה בסיסית שמיועדת למי שקיבל ציון של 99-85 בפרק האנגלית בבחינה הפסיכומטרית או ציון של 199-185 במבחן אמי"ר, ורמת מתקדמים א' למי שקיבל ציון של 150-100 בפרק האנגלית בבחינה הפסיכומטרית או ציון של 219-200 במבחן אמי"ר.

 

 

מנהלת קמפוס חיפה של האוניברסיטה הפתוחה אסנת גץ: "יש כאן הזמנה לסטודנטים ללמוד אנגלית אקדמית ברמה גבוהה ללא תשלום באמצעות האינטרנט, כל אחד בזמנו הוא. מה שנדרש זה להיכנס לאתר ולפתוח חשבון אישי שיסייע לו לבחון את ההתקדמות שלו באמצעות בחינות".

פרטים נוספים ניתן לקבל בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בבית בירם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לשנות שם לערסיאדה הפתוחה

    בטח תהיה הסתערות של הבדואינים הבלסטינאים והמקום יהפוך לצ'חצ'חיה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר