מעון יום לילדים (צילום: אייל טואג)
מעון יום לילדים (צילום: אייל טואג)

סופית: מעון נעמ"ת ברוממה החדשה ייסגר

הנהלת נעמ"ת הודיעה להורי הילדים במעון ברוממה החדשה שעל אף הארכה שניתנה לרישום ילדים נוספים, מספר הילדים שנרשמו עדיין נמוך מדי והמעון ייסגר בתום שנת הלימודים הנוכחית. טלי לוי הראל, המובילה את המאבק להמשך פעולת המעון: "אנחנו לא מתכוונים לוותר"

פורסם בתאריך: 1.5.19 12:21

מעון נעמ"ת בשכונת רוממה החדשה לא ייפתח בשנת הלימודים הבאה – כך הודיעה הנהלת נעמ"ת במכתב להורי הילדים במעון. כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והצפון", כבר בפברואר הודיעה נעמ"ת להורים שהמעון לא ייפתח בגלל מיעוט נרשמים, אך בעקבות לחץ ההורים של תלמידי המעון הסכימה נעמ"ת להאריך את מועד ההרשמה. בשבוע שעבר פורסם כאן כי שוב מרחפת סכנה על המשך פעילותו של המעון, וכך אכן קרה.

"לצערנו, על אף הארכה שניתנה ומאמצי כל הצדדים להביא לרישום ילדים נוספים למעון לשנת הלימודים הבאה, עדיין נותרה מצבת הילדים הרשומים למעון נמוכה", נכתב בהודעה שנשלחה להורים, "מצב זה אינו מאפשר לנעמ"ת לפתוח את המעון בשנת הלימודים הבאה. לפיכך אנו נאלצים להודיע כי המעון ייסגר בסוף שנת הלימודים הנוכחית".

 

 

בהנהלה המרחבית הביעו תקווה שההורים ימצאו מסגרת חדשה ואיכותית עבור ילדיהם לשנת הלימודים הבאה. יו"ר סניף נעמ"ת בחיפה תמי ברק: "אכן המעון לא ייפתח בשנת הלימודים הבאה מטעם נעמ"ת, והמבנה יחזור לחזקתה של עיריית חיפה. הצעתי לעירייה שאם היא לא יכולה לקחת את המעון על עצמה, שתציע לארגונים ויצו או אמונה לקחת תחת חסותם את 23 הילדים הרשומים לשנת הלימודים הבאה לכיתה אחת, ואני מחכה לתשובה. העירייה כבר הסכימה לקחת על עצמה את שתי כיתות הגן במקום, כך שנותרה רק כיתה אחת".

הפעילה השכונתית טלי לוי הראל, שמובילה את המאבק להמשך קיומו של המעון: "אני מקווה שהעירייה תמצא פתרון ושהמעון ימשיך לפעול בשכונה. לצערי אין כיום בעירייה מישהו שמפקח על גילאי 3-0 ואין אף אחד שמסביר לנו ההורים מהן הזכויות שלנו. אנחנו יודעים שבעירייה בודקים מה לעשות, אבל לקבל מידע מהם זה בלתי אפשרי. מסקר שערך נעמ"ת בשכונה עולה שמתגוררים כאן 250 ילדים בגילאים האלה, אז איך בעירייה לא הצליחו למלא גן? זה אומר שההתנהלות היא לא נכונה. נחכה לראות מה יקרה עד אחרי יום העצמאות, ואם לא נקבל תשובות נחליט מה לעשות. אנחנו לא מתכוונים לוותר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שולי

    בושה לנעמת. בגלל הנהלה כושלת ומזלזלת המעון הידרדר.
    קיים צורך אמיתי במענה מפוקל לתינוקות ופעוטות בשכונה. מדוע שנשלם עבור גנים פרטיים? מדוע שנטרטר בבוקר ואחהצ מחוץ לשכונה.
    לא ניסיתם. לא התאמצתם.
    תתביישו!!!! הלוואי שיכנסו עמותות אחרות ויצליחו לשנות את הגזרה. ואתם- לכו ואל תחזרו. עשיתם כל מה שיכותם להבטיח שהמעון לא ימשיך הגלל המנהלות הדוחות שהיו

  2. רינת

    מה קשורה העירייה? נעמ"ת היא גוף פרטי ואי רישום הילדים מצביע כי מדובר בכוחות השוק. כנראה שהשירות שנעמ"ת מציעים בשכונה הוא לא מספק ולראייה 250 הילדים שגרים בשכונה מצביעים ברגליים. העירייה לא אחראית על ' למלא כיתה'…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר