יו"ר ועד ההורים בבית הספר חוגים אילנה דיחנו על רקע בית הספר השובת
יו"ר ועד ההורים בבית הספר חוגים אילנה דיחנו על רקע בית הספר השובת

בוטלה פגישה בין העירייה לוועד ההורים של חוגים השובת

אחרי הנתק ששרר בין עיריית חיפה לוועד הורי בית הספר חוגים זימנה העירייה ישיבה משותפת עם ההורים היום בשעה 16:00. אתמול בערב הודיעה העירייה שביטול השביתה הוא תנאי לקיום הפגישה. ועד ההורים: "זו סחיטה והתנהלות קלוקלת"

פורסם בתאריך: 13.5.19 10:48

ועד ההורים של בית הספר חוגים משבית מהבוקר (שני) את בית הספר במחאה על חוסר היענות לטענתו מצד עיריית חיפה לדרישותיו, שהעיקרית בהם היא הסדרת ההסעות לבית הספר.

יו"ר הוועד אילנה דיחנו: "השביתה כרגע היא מוחלטת. כל ההורים עומדים מאחורי המהלך. החרגנו רק את הכיתות שהיו להן היום מבחנים וטיולים כי לא רצינו לגרום לתלמידים עוגמת נפש, הם סובלים מספיק. אנחנו מצפים להידברות עם העירייה כי אנחנו מבינים שיש פערים עצומים בהבנתם את דרישותינו. אם מבחינתם אוטובוס אחד בבוקר לבית הספר זה הפתרון לבעיית ההסעות, אז הם באמת לא מבינים. אנחנו מצפים גם ממשרד החינוך שיתערב. הבטיחו שייבנה בקומפלקס החדש אולם ספורט, ועכשיו אומרים לנו שאין תקציב לבנות אותו. ספורט הוא גם מקצוע שנבחנים בו לבגרות, זה עניין פדגוגי, ומשרד החינוך חייב להתערב ולא לזרוק אותנו לעירייה. כרגע שיעורי הספורט הם מאולתרים ולא מתקיימים במבנה, כמו שהיה במבנה שממנו עברנו".

 

 

אתמול, לאחר פרסום הידיעה ב"כלבו – חיפה והצפון" על הנתק בין ההורים לעירייה, התקשרו מהעירייה לוועד וזימנו אותו לישיבה היום בשעה 16:00. דיחנו: "אמנם המועד לא היה נוח לנו מבחינת השעות אבל קיבלנו מסר מהנהלת בית הספר שממש חשוב שנבוא לפגישה. ההורים הפכו עולמות כדי להתאים את מערכת השעות שלהם כך שהם יוכלו להגיע לפגישה. הכל נעשה כי חשבנו שתהיה הידברות ושנתקדם. בערב ביקשה העירייה מהמנהלת להודיע לנו שנבטל את השביתה כתנאי לקיום הפגישה".

ומה החלטתם?

"החלטנו שהשביתה לא תבוטל עד שתתקיים הפגישה, ומיד קיבלנו מסר שהם ביטלו את הפגישה. האם כך מתקדמים? זה נראה הזוי. זו סחיטה. זה בדיוק מעיד על ההתנהלות הקלוקלת של העירייה".

ממשרד החינוך במחוז נמסר בתגובה: "המשרד הנחה את הנהלת בית הספר לפעול כרגיל, להגיע לעבודה, לפתוח את בית הספר לקליטת התלמידים ולנהל את שגרת היום. המשרד קורא להורים לשלוח את ילדיהם לבית הספר".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. זה רעיון

    פתרון פשוט: תלמידי חוגים יחזרו לבניין המקורי ברחוב יאיר כ"ץ ותלמידי דוד ילין יעברו לבניין החדש ברמות הדר. (רוב תלמידי היסודי מגיעים לבית הספר בעזרת הסעת ההורים)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר