יריד תעסוקה באוניברסיטת חיפה (צילום: המרכז לפיתוח קריירה)
יריד תעסוקה באוניברסיטת חיפה (צילום: המרכז לפיתוח קריירה)

האוניברסיטה מסייעת לסטודנטים להשתלב בעולם העבודה

המרכז לפיתוח קריירה באוניברסיטת חיפה משתמש במערכת מקוונת לחיבור בין מעסיקים לסטודנטים. נוסף על כך מפעיל המרכז קורס שבמסגרתו סטודנטים משבעה חוגים שונים עובדים בארגונים לשם ההתנסות בעולם העבודה. המרכז יערוך יריד תעסוקה ב-22 במאי

פורסם בתאריך: 15.5.19 06:53

אוניברסיטת חיפה מציעה סיוע במציאת עבודה באמצעות המרכז לפיתוח קריירה באוניברסיטה. המרכז משתמש בתוכנית ההשמה המקוונת "אקדמי" המשותפת לכמה מוסדות אקדמיים בארץ ואשר מהווה מאגר משרות ארצי, ובאוניברסיטה מתכננים להקים בעתיד מרכז השמה שיקשר באופן ישיר בין הסטודנטים למעסיקים. תוכנית "אקדמי", אומרים באוניברסיטה, נולדה מתוך הצורך לחבר סטודנטים לתארים שאינם בעלי יישום פרקטי מובהק לעולם העבודה.

תוכנית זו משתלבת עם תוכנית נוספת שכבר פועלת באוניברסיטה – תוכנית "מתמחים" – שבמסגרתה סטודנטים משבעה חוגים, ובהם החוג לגיאוגרפיה, החוג לפסיכולוגיה, החוג לתקשורת ובית הספר למדעי המדינה, לומדים קורס מיוחד בנושא עבודה. כחלק ממטלות הקורס עובדים הסטודנטים בארגונים שונים בהיקף של בין 120 ל-180 שעות לאורך שנת הלימודים ומקבלים ציון המשוקלל בנקודות לתואר. בשנה הבאה ייפתח קורס המיועד לכלל הסטודנטים באוניברסיטה שאינם לומדים בחוגים המשתתפים בתוכנית, והוא יאפשר סוג דומה של התמחות במקומות עבודה.

פעילות נוספת של המרכז לפיתוח קריירה היא יריד התעסוקה שייפתח ביום רביעי הבא, 22 במאי, בבניין הראשי בהשתתפות של יותר מ-60 מעסיקים שמבקשים לקלוט סטודנטים ובוגרים.

 

 

מנהלת המרכז לימור אינדיבו: "היום לא רק התואר חשוב אלא גם מה עושים איתו. אנחנו נותנים ייעוץ לסטודנטים ולבוגרים במטרה לעזור להם לבחור את המקצוע שמתאים להם ולהימנע ממצב שבו הם מסיימים את הלימודים ורק אז מתחילים להתלבט בשאלה מה לעשות עם התואר".

לדבריה, המרכז מארגן סדנאות, מלמד איך משדרגים קורות חיים, מכין לריאיונות עבודה ומלמד על קידום בארגון ועל התמודדות עם קונפליקטים: "תוכנית 'אקדמי' היא צעד ממשי לקראת היציאה לשוק העבודה. לכל משתתף נפתח פרופיל אישי, והמערכת מציעה משרות רלוונטיות. מבחינת המעסיק, כל פרופיל מקבל ציון התאמה, כך שהוא יכול להזמין את העובד המתאים ביותר לארגון".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר