בית הספר חוגים החדש (צילום: ועד הורי בית הספר חוגים)
בית הספר חוגים החדש (צילום: ועד הורי בית הספר חוגים)

פרשת חוגים על סף סיום: העירייה הוסיפה הסעות מתקציבה

עיריית חיפה נענתה לדרישות ועד ההורים של בית הספר חוגים והוסיפה ארבע הסעות מתקציבה בשעות הבוקר. יו"ר ועד ההורים אילנה דיחנו: "אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה ושהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר"

פורסם בתאריך: 20.5.19 19:50

עיריית חיפה נענתה לחלק מדרישות ועד ההורים של בית הספר חוגים והוסיפה הסעות מתקציבה בשעות הבוקר. ההסעות מצטרפות אל קו האוטובוס של אגד.

כזכור, לפני שבועיים השבית ועד ההורים את בית הספר בעקבות בעיות בהסעת התלמידים והיעדר אולם ספורט. לקראת ההשבתה ביקשה העירייה להיפגש עם חברי הוועד ולדון עמם בדרישותיהם אך התנתה זו בביטול השביתה, ולכך הוועד סירב. בתום שלושה ימי שביתה נוצר קשר בין חברת מועצת העיר סיגל ציוני המשמשת מחזיקת תיק החינוך בעירייה ליו"ר ועד ההורים אילנה דיחנו, ועציוני הבטיחה לטפל בדרישות הוועד. בעקבות ההבטחה הסתיימה ההשבתה.

 

 

דיחנו: "לאחר שיחה עם ציוני נוספו ארבע הסעות לבית הספר. אתמול (ראשון) נפגשנו עם ציוני להמשך הטיפול בדרישות שלנו. אני לא יכולה לומר שנושא ההסעות נפתר לגמרי כי עדיין יש מחסור, אבל רואים שיש רצון טוב. השיחה היתה מועילה, ועכשיו במקום להעביר דברים למינהל החת"ר בעירייה אני פועלת ישירות מול ציוני. העברתי לה כבר מסמך דרישות שמחייבות טיפול".

מהן הדרישות?

"אנחנו דורשים שהעירייה תטפל גם בהסעות בחזרה מבית הספר לשכונות כפי שהיה כשהתלמידים למדו במבנה הקודם. מאז שחוגים נפתח במבנה החדש נגרעה לנו הסעה. דווקא עכשיו, כשהמרחק גדל, נגרעה הסעה, ובימי שישי ההסעות לא הגיעו כלל. התלמידים מתלוננים על האבק הרב בבבית הספר, וזהו מפגע בריאותי. וכמובן שיש דרישה שייבנה אולם ספורט ושבינתיים יינתן מענה לתלמידים שלנו באולמות ספורט בבתי ספר קרובים. ציוני הבטיחה שהכל ייבדק. אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה ושהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זעטרה תובע את עציוני חוצפה וזה הכלל בגלל ראש העיר קליש עודדה אותו .קצוני ממשיך בשקרים .!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר