היום הפתוח למולטי תואר באוניברסיטת חיפה בשנה שעברה (צילום: יפית שקאלו)
היום הפתוח למולטי תואר באוניברסיטת חיפה בשנה שעברה (צילום: יפית שקאלו)

האוניברסיטה תציג את תפישת המולטי תואר ביום פתוח

היום הפתוח למולטי תואר של אוניברסיטת חיפה ינוצל להצגת התוכניות החדשות של האוניברסיטה, אשר מאפשרות ללמוד לימודים רב תחומיים תוך התנסות מעשית בתואר הראשון ובתארים מתקדמים

פורסם בתאריך: 26.5.19 15:22

אוניברסיטת חיפה תציג ביום פתוח שייערך ביום חמישי, 6 ביוני, את עקרון המולטי תואר שהיא מיישמת. שיטת המולטיברסיטה כוללת שלושה אלמנטים שמתווים את מהלך הלימודים. האלמנט הראשון הוא האפשרות ללמוד קורסים מדיסציפלינות שונות, כך שתלמיד מדעי המחשב למשל יוכל ללמוד קורסים ממדעי הרוח, ולהיפך. במסגרת זו, החטיבה הטכנולוגית שתתחיל לפעול השנה תאפשר לסטודנטים ממדעי הרוח והחברה ללמוד קורסים בסיסיים במדעי המחשב. האלמנט השני הוא האפשרות לשלב חוגים והתמחויות, והאלמנט השלישי הוא האפשרות ללמוד במסגרת האוניברסיטה כלים יישומיים.

המולטי תואר אינו מוגבל רק לתואר ראשון, ולאוניברסיטה יש תוכנית גם למולטי מאסטר. התואר השני מתמקד לרוב בתוכנית ספציפית, אבל במסגרת החדשה ניתן יהיה ללמוד תואר שני רב תחומי. גם בתואר השני יוכלו סטודנטים להתנסות בהיבטים יישומיים בפרויקטים בשטח, לשמוע הרצאות שיעבירו גורמים מהתעשייה ולהשתתף בסדנאות מעשיות.

 

 

מנהלת מערך גיוס ושיווק באוניברסיטה אליענה דן אומרת כי הציבור מוזמן להגיע לבניין הראשי באוניברסיטה, להתרשם ולהירשם. מי שיירשם ביום הפתוח יקבל הנחה של 50 אחוז מדמי ההרשמה, העומדים על 464 שקל. ההנחה תינתן גם למי שיירשם באותו היום באמצעות האינטרנט.

ביום הפתוח יוצבו דוכנים של מרכז הייעוץ וההכוונה שיעזור למתלבטים להתאים את תוכנית הלימודים לדרישותיהם. יועצים יחשבו עבור מי שיביא את ציוני הבגרות והפסיכומטרי שלו את הסיכוי להתקבל לחוגים השונים. במקום יוצבו גם דוכנים של חוגי הלימוד השונים ושל המכינה, וניתן יהיה לשמוע הרצאות לדוגמה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר