קייטנה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
קייטנה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

כל ילדי הצהרונים יזכו להנחה של 300 שקל בקייטנות

עיריית חיפה הודיעה על מתן הנחה של 300 שקל לקייטנת מחזור יולי להורים שילדיהם למדו במהלך כל השנה בצהרוני העירייה. בעירייה נטען כי ההנחה תינתן למרות שבדיקה של כ-2,600 חוזים העלתה כי תוקפם הוא עד סוף חודש יוני ולא עד סוף חודש יולי

פורסם בתאריך: 27.5.19 14:51

עיריית חיפה הודיעה היום (שני) על מתן הנחה של 300 שקל לקייטנת מחזור יולי להורים שילדיהם היו במהלך כל השנה בצהרוני העירייה.

בהודעה שנשלחה להורים נכתב כי ההרשמה לקייטנות החלה היום וכי בעקבות אי הבהירות בעניין תאריך סיום הסכם ההפעלה שנחתם בין העירייה לחברה למתנ"סים נערכה בדיקה של כ-2,600 חוזים, ובכולם נמצא כי תוקף החוזה הוא עד סוף חודש יוני ולא עד סוף חודש יולי.

 

 

בהודעה נכתב כי "בעקבות ממצאי הבדיקה המקיפה שנעשתה, אשר הראו כי תוקף החוזה אינו תואם למה שלכאורה הובטח להורים שנה קודם לכן ומבלי שדאגו מראש לתקציב הנדרש למימון הבטחות הסבסוד לקייטנות, ועל מנת לסייע להורים ולתת מענה מיטבי, הנחתה ראש העיר עינת קליש רותם לכבד את כלל החוזים כאילו נחתמו עד סוף חודש יולי ודאגה למימון הנחה של 300 שקל על מחזור יולי להורים שילדיהם היו במשך כל השנה בצהרונים".

נוסף על כך הודיעה העירייה על פתיחתן של קייטנות מסובסדות בשכונות שתושביהן זקוקים לסיוע. קייטנות אלה יעלו 400 שקל לפעילות עד לשעה 13:00 ועוד 200 שקל עד לשעה 16:00.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חה

    כולם מקבלים הנחה 300 שקל
    ואת הכסף נדפוק לכם חזרה מדוחות תנועה שלמו 500

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני עד עכשיו לא קיבלתי החזר מהחברה למתנס על חיוב החודש ה11 וגם המפעיל הקודם בחודש הראשון. וכן גם על המחיר המסובסד אימהות רבות חד הוריות שקיבלו הנחה, אני לא קיבלתי (נכה עם אובדן כושר מלא) מטאורים אותי הלוך חשוב בעירייה. יד ימין לא יודעת מיד שמאל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר