היום הפתוח באוניברסיטת חיפה (צילום: בילי ברוך)
היום הפתוח באוניברסיטת חיפה (צילום: בילי ברוך)

1,000 נרשמים חדשים לאוניברסיטה ביום אחד

באוניברסיטת חיפה מציינים כי יותר מ-2,000 סטודנטים בפוטנציה ביקרו במוסד ביום הפתוח שהתקיים בקמפוס וכי ביום זה נרשמו 1,000 סטודנטים חדשים ללימודים במוסד - חלקם בהרשמה ישירה בקמפוס וחלקם בהרשמה דיגיטלית

פורסם בתאריך: 12.6.19 17:21

יותר מ-2,000 סטודנטים בפוטנציה ביקרו באוניברסיטת חיפה ביום הפתוח שהתקיים בקמפוס, ובאוניברסיטה מדווחים כי ביום זה נרשמו 1,000 סטודנטים חדשים ללימודים במוסד – חלקם בהרשמה ישירה בקמפוס וחלקם בהרשמה דיגיטלית.

לנוכח ההיענות הרבה האריכה האוניברסיטה בשלושה ימים את תוקף ההנחה בדמי הרישום בשיעור של 50 אחוז (כ-250 שקל) שניתנה לנרשמים ביום הפתוח. במערך הגיוס והשיווק של האוניברסיטה ציינו בסיפוק כי מדובר בהצלחה גדולה והוסיפו שהמועד שבו התקיים היום הפתוח – 6 ביוני – נבחר במכוון מכיוון ששבוע קודם לכן פורסמו תוצאות הבחינה הפסיכומטרית של מועד אפריל, כך שהנרשמים הביאו עמם את תוצאות הבחינה והדבר סייע להם בבחירות החוג.

 

 

מנהלת מערך הגיוס והשיווק אליענה דן: "זהו מספר גדול של נרשמים לתארים ראשון ושני ולדוקטורט. ביום הפתוח נטלו חלק יותר מ-500 חברי סגל, ולאירוע עצמו הגיעו 2,200 איש. חלקם נרשמו באמצעות הטלפון הנייד – אפשרות שלמיטב ידיעתנו לא קיימת באוניברסיטאות אחרות בארץ".

מהו השלב הבא?

"כל נרשם עובר תהליך קבלה. לתואר הראשון זקוקים הנרשמים לתעודת בגרות ולתוצאות המבחן הפסיכומטרי, והנרשם מקבל הודעה על קבלתו ללימודים תוך ימים ספורים. יש חוגים שמבקשים גם לראיין את הנרשם, כך שהתוצאה תתקבל רק לאחר הריאיון. בתארים המתקדמים הליך הקבלה הוא מורכב יותר – הנרשמים צריכים להציג ציונים קודמים ולעבור מבחנים".

לדבריה של דן, בעבר קיימה האוניברסיטה רק יום פתוח אחד בשנה, ואילו השנה התקיימו שני ימים – האחד בחודש פברואר והשני בחודש יוני.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מסתערים כאילו איזה מציאה?

    12,000 שכר לימוד לשנה,כ50,000 לתואר! שלא לדבר על כל ההוצאות מסביב למי שלא גר עם הוריו בתקופה הזו.
    רק אצלנו במדינה סוחטים את האנשים עד תום.חלקם ימצאו את עצמם בסוף הלימודים מתפשרים על עבודות בשכר 6000 שקל..שכר של שומרים ועובדי ניקיון.
    להשוות את זה לאירופה ששכר הלימוד הוא לרוב בחינם וגם אם שוק העבודה שם גם בינוני,עדיין הרבה יותר קל כי דירות עולות שם 2 שקל ולא כמו פה מיליון שקל על דירת רכבת בשיכונים מקום המדינה.
    אוהבים את ישראל אבל החיים פה קשים בטירוף

  2. כן ככה זה כשאין שום רף

    תהליך הקבלה כולל את הבדיקה הבאה:
    "שמך? באיזה תואר מעונין? התקבלת."
    חחח.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר