יוצרי הסרט "Joy and Pride" עם המורה ובן זוגו (צילום: בית הספר עירוני ה')
יוצרי הסרט "Joy and Pride" עם המורה ובן זוגו (צילום: בית הספר עירוני ה')

מאבק של מורה ובן זוגו להפוך להורים תועד בסרט גמר

תלמידי מגמת הקולנוע בבית הספר עירוני ה' יצרו סרט שמלווה את המורה לקולנוע ואת בן זוגו בתהליך ההפיכה להורים, כולל שלב הפונדקאות. מנהלת בית הספר חגית לוי: "סרטי המגמה תמיד עוסקים בנושאים אישיים מרגשים"

פורסם בתאריך: 25.6.19 13:00

תלמידי מגמת הקולנוע בבית הספר עירוני ה' יצרו סרט המתאר את דרכו המאתגרת של המורה שלהם לקולנוע איציק שלם קמינסקי ושל בן זוגו להפוך להורים. הסרט הוכן במסגרת פרויקט הגמר של תלמידי המגמה אורי פטל, בן גרוס, עומר מלכה כפיר לוי ואופיר לבני, שיצרו את הסרט.

לצורך הכנת הסרט, שנקרא "Joy and Pride", ליוו התלמידים את המורה ואת בן זוגו בהליך הפונדקאות. השניים חלקו עם התלמידים את הקשיים שהם חוו בתהליך, את ההתרגשות כשנודע להם שהם אכן יהיו הורים ואת חוויית ההורות. במהלך הצילומים למדו התלמידים מהו הליך הפונדקאות ואף פגשו את האם הפונדקאית. הסרט הוקרן באולם רפפורט במרכז הכרמל בערב שבו הוצגו כל עבודות הגמר של תלמידי המגמה.

 

 

מנהלת עירוני ה' חגית לוי: "סרטי מגמת הקולנוע שלנו בבית הספר תמיד עוסקים בנושאים אישיים, מרגשים ומרתקים, ולעתים קרובות הם מציפים דילמה, אתגר או מאבק חברתי חשוב. אנחנו מעודדים את תלמידינו להיות יוצרים כנים ופתוחים. אנחנו מאמינים בערך כבוד האדם, מדברים על כל נושא בגילוי לב ומעודדים את תלמידינו לגלות מעורבות חברתית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לפאר ולהבליט את הלהטביות. יחסים, שלא בדרך הטבע. עצם העיסוק בזה, מבזה את העוסקים בו. מגעילים כל ההומואים והלסביות ותומכים בהם. כל המצעדים הדווקאיים במיוחד בירושליים חייבים להפסק. גועל,גועל,גועל.

  2. שושי

    אני ממש לא מבינה את הטרנד המטורף הזה…גול נפש אחד גדול ולמה כל הפרסום הזה ומשרד החינוך תומך בזה במקום למדר את התופעה המזעזעת הזאת.

  3. זרבובית

    ממש מצער. כנראה שבקרוב יהיה סרט על פדופיל ובן זוגו בן ה10 שאימצו כלב וגופה אז עכשיו הם גם נקרופילים. אם להם מותר למה לא לקבוצות נוספות? ממש מפחיד להביא ילדים לעולם ולגדל אותם כאן.

  4. גועל נפש

    לקרוא ולא להאמין איזה הזויים יש בעולם.והם עוד מקבלים יח"צ מהתקשורת

  5. כל הכבוד

    כל הכבוד לתלמידים . לכל המצקצקים ההומופובים – תלכו לה****

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר