בית הספר הפתוח
בית הספר הפתוח

המנהלת החדשה של הפתוח: גילה שויקה

משרד החינוך מינה את גילה שויקה למנהלת בית הספר הפתוח ע"ש בארי בחיפה. שויקה, ששימשה במשך שנים רבות סגנית מנהלת בית הספר, תחליף את ד"ר גלית אמסלם ששימשה בתפקיד במשך ארבע שנים

פורסם בתאריך: 25.7.19 13:11

גילה שויקה מונתה לתפקיד מנהלת בית הספר הפתוח ע"ש בארי בחיפה. שויקה, ששימשה כסגנית המנהלת של בית הספר, מחליפה את ד"ר גלית אמסלם שהודיעה כבר בתחילת חודש אפריל על עזיבתה בתום שנת הלימודים לאחר ארבע שנים. אמסלם תעבור לעבוד באגף הפיקוח של משרד החינוך במחוז חיפה.

יו"ר ועד ההורים של בית הספר תרצה יואלס הודיעה על המינוי להורים וכתבה: "מאז הודעתה של אמסלם על עזיבתה נפתחו שני מכרזים במטרה לאתר מנהל לבית ספרנו. שני המכרזים נסגרו ולא נמצא מנהל מתאים לניהול בית הספר הייחודי שלנו. תהליך הבחירה היה קפדני מאוד, ולמנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל היה חשוב למצוא מנהל מתאים בעל יכולת ניהולית גבוהה והבנה עמוקה בחינוך פרוגרסיבי. משלא נמצא כזה הוחלט למנות לשנת הלימודים תש"פ את שויקה".

עוד כתבה יואלס: "גילה, מעמודי התווך של בית הספר, שימשה סגנית במשך שנים רבות והיא מכירה היטב את בית הספר, את אתגריו ואת ייחודו. אנו סמוכים ובטוחים כי היא תוכל לקחת את המושכות ולהוביל אותנו בבטחה. בהזדמנות זו אנו מבקשים להודות למשרד החינוך על השותפות ועל התמיכה לאורך כל התקופה, ולגילה שהסכימה לקחת על עצמה את ההובלה לשנה זו במטרה להמשיך את התהליכים שהתחלנו כמו ייחודיות, שותפות ובניית קהילה".

 

 

גם שויקה שלחה הודעה להורים וכתבה: "אני שמחה לבשר לכם שמוניתי לנהל את בית הספר הפתוח לשנת הלימודים תש"פ. ביחד איתכם, עם כל הצוות החינוכי בבית הספר ועם הגורמים השותפים לנו נמשיך לשאוף לשמר, ליצור, להתפתח, להתחדש ולקדם את המטרות ואת היעדים שהצבנו לנו ואת צביונו החינוכי, הערכי והייחודי של בית הספר".

הראל: "לאחר שקיימנו שני מכרזים ולא נמצא מועמד מתאים לניהול בית הספר הפתוח בחרנו למנות את שויקה למ"מ מנהלת לשנה אחת על פי הנוהל. בתום השנה ייצא מכרז נוסף למשרת המנהל שאליו תוכל גם שויקה לגשת. שויקה צמחה מתוך המערכת הבית ספרית ואנחנו מאמינים בה ובצוות בית הספר. אנחנו מאחלים לה הצלחה ובטוחים שתהיה לה שנה מצוינת".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יאמן איך ההורים מנהלים את בית הספר.
    לא פלא שאף אחת לא רוצה לנהל שם.

  2. השפוי מהכרמל

    חבורה ליצנים ההורים של הפתוח.
    פחחחחח
    נפוטיזם פאר אקסלנס
    יד רוחצת יד

  3. אחד שמבין

    כל הכבוד על המינוי החדש ! הורי התלמידים מצאו בובה על חוט לשנת תש"פ !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר