בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)
בית הספר דוד ילין (צילום: שושן מנולה)

מסתמן: דוד ילין לא יעבור למבנה קבע גם בתשפ"א

עיריית חיפה עדיין לא עברה לשלב הביצוע בעבודות החיזוק של בית הספר חוגים הישן, שאליו אמור היה דוד ילין לעבור. בית הספר קיבל ארכה של שנה בלבד להישאר במקום הנוכחי, כך שבשלב זה אין תשובה לשאלה היכן ילמדו תלמידיו בשנת הלימודים תשפ"א

פורסם בתאריך: 5.8.19 15:23

עבודות חיזוק מבנה בית הספר חוגים הישן במרכז הכרמל, שאליו אמורים לעבור תלמידי בית הספר דוד ילין, עדיין לא החלו, ומסתמן כי המעבר בעוד שנה לא יתממש. לפי ההסכם בין היזם גד זאבי, שאמור היה כבר להתחיל לבנות בשטח שעליו נמצא כיום המבנה של דוד ילין, לבין עיריית חיפה הותר לבית הספר לשהות במקום עוד שנה, כלומר שנת הלימודים שבפתח, ואם בסופה לא יסתיימו עבודות החיזוק תאלץ העירייה למצוא פתרון לכ-600 תלמידים.

כבר בחודש מאי דרש ועד ההורים של בית הספר מהעירייה לחזק את המבנים, ולהערכתה של יו"ר הוועד דקלה ארד, הסיכוי שבעוד שנה יעבור בית הספר למשכנו החדש הוא נמוך.

ארד: "קיבלנו הארכה לשהייה במבנה הנוכחי רק לשנה אחת. לפי מה שאנחנו יודעים, עבודות החיזוק נמצאות בשלב התכנון בעירייה. הבעיה היא שבמסגרת העבודות לא יתאפשר להזיז קירות, וכך לא ניתן יהיה להגדיל את הכיתות. עודכנתי בכך שהעירייה מטפלת בבעיה, וכמובן שהוסיפו ואמרו שיש גם בעיה של עלויות. לא ניכנס למבנה הישן של חוגים בשנת הלימודים הבאה – את זה אנחנו כבר יודעים – אבל מצדנו שיעשו את הכל כמו שצריך פעם אחת ולתמיד".

 

 

האם אמרו לכם איפה ילמדו תלמידי דוד ילין בשנת הלימודים תשפ"א?

"לא קיבלנו תשובות אבל גם לא קיבלנו הודעה רשמית שלא ניכנס למבנה של חוגים הישן בשנה הבאה. זו ההערכה שלנו, והלוואי שנתבדה. בכל מקרה, אנחנו רוצים שיסדירו לתלמידים שלנו את בית הספר של המחר. אני סומכת על העירייה שתמצא לנו פתרונות".

ראש מערכת החינוך בעירייה אילנה טרוק אמרה לכם בעבר שיפזרו את תלמידי דוד ילין בין כמה בתי ספר בחיפה עד למעבר הסופי. האם זה עדיין הפתרון?

"היום כבר ברור לכולם שזה לא יקרה. נראה איזה פתרון העירייה כן יכולה למצוא".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר