לוטם קירמאייר
לוטם קירמאייר

מנהלת מחלקת החינוך בנשר עוברת לנהל את יזרעאליה

מנהלת מחלקת החינוך בעיריית נשר בשנה האחרונה לוטם קירמאייר תנהל את בית הספר יזרעאליה במקומה של איריס כהן. הרזומה של קירמאייר כולל ניסיון עשיר בעשייה ניהולית ופדגוגית

פורסם בתאריך: 18.8.19 14:01

לוטם קירמאייר, ששימשה בשנה האחרונה מנהלת מחלקת החינוך בעיריית נשר, נבחרה במכרז לניהול בית הספר יזרעאליה במקומה של איריס כהן, שעברה לתחום הפיקוח והפדגוגיה במשרד החינוך במחוז.

במסגרת תפקידה האחרון היתה קירמאייר אחראית על מערכת החינוך בנשר מגני הילדים ועד לכיתות י"ב והובילה את חזון החינוך היישובי ואת מערך החינוך בעיר. לקירמאייר יש 20 שנות ותק בחינוך, ובעבר היא ניהלה את בית הספר היסודי בית יהושע בנשר ושימשה יועצת חינוכית בכמה בתי ספר יסודיים ובחטיבת הביניים רעות לאמנויות.

 

 

כמו כן כתבה קירמאייר תוכניות מתנ"ה (מארז תכנון ניהול והערכות) בית ספריות ושימשה רכזת מל"א (מרחב למידה אחר) לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים. במסגרת זו היא עסקה במיפוי צרכים ובבניית תוכנית מערכתית ואישית. תפקידים נוספים שהיא מילאה היו רכזת בתוכנית העירונית מל"ל (מלידה לבגרות), מנחה פדגוגית בתחום אקלים חינוכי מיטבי למנהלי בתי ספר ומרצה במכללת אורנים בקורס אסטרטגיות הוראה ושיפור עברית לתלמידים עולים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר