סיגלית קורן
סיגלית קורן

כנס הקמה לארגון הורים למען החינוך הציבורי

ביום רביעי יתקיים כנס של קבוצת בוחרים בחינוך חיפה - התארגנות שהתחילה את דרכה בראשית חודש אוגוסט חלק מתנועה ארצית המונה 25 קבוצות ציבוריות ביישובים שונים, ומונה כיום כ-100 איש. מטרתה של הקבוצה: שיפור החינוך הציבורי

פורסם בתאריך: 31.8.19 08:43

קבוצת בוחרים בחינוך חיפה תקיים כנס הקמה ביום רביעי. הקבוצה היא התארגנות ציבורית שהחלה את דרכה בתחילת חודש אוגוסט ומונה עד עתה כ-100 איש. את הקבוצה מנהלת אשת החינוך החיפאית סיגלית קורן, ומטרתה היא לתמוך בחינוך הציבורי בחיפה.

כיום פועלות ברחבי הארץ 25 קבוצות ציבוריות תחת השם בוחרים בחינוך, ולדבריה של קורן הן כבר הצליחו להביא לשינוי מדיניות ביישוביהן ולמרות השם המשותף כל קבוצה פועלת באופן עצמאי.

קורן: "אנחנו מזמינים חיפאים שרוצים לתרום למען חינוך ציבורי איכותי. בוחרים בחינוך התחילה בעמק חפר, התרחבה לכל הארץ, ועכשיו הגיעה זמנה של חיפה. כפי ששמענו השבוע בוועידת החינוך של ערי ישראל שנערכה בחיפה, מספר הנרשמים לבית הספר הריאלי גדל משנה לשנה למרות תשלומי ההורים, ויש בתי ספר בודדים, רובם יסודיים, שעובדים בצורה חדשנית ומוכיחים שאפשר אחרת".

 

 

עם זאת, קורן טוענת כי ההתפתחויות בתחום החינוך הציבורי בחיפה בשנים האחרונות אינן מספיקות: "אפשר, צריך וחשוב על אלטרנטיבות בחינוך ציבורי איכותי גם בחיפה, ויש כבר כמה כאלה, למשל בתי הספר הפתוח, פיכמן ועין הים, אבל מנגד אין בית ספר שפועל בשיטת מונטסורי בחיפה – שיטה שאני חושבת שהיא מדהימה. יש כמה בתי ספר בעיר שהם כאילו ייחודיים, אבל אין שום אמת מאחורי הייחודיות שלהם. השינוי תלוי המון ביוזמתם של ההורים והציבור הרחב".

מה מתוכנן בכנס?

"שיחה עם איש החינוך ניר רווה – פעיל בקבוצת בוחרים חינוך עמק חפר – שידבר על הצורך בשינוי. נשמע על מצב החינוך הציבורי בערים אחרות בארץ ומה ההורים עשו שם כדי לשפר את המצב. לאחר מכן נחליט ביחד מה תהיה האג'נדה שלנו בחיפה ואיך נפעל. אנחנו מתחילים תהליך ומקווים שהוא יתפוס תאוצה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר