כנס ההקמה של תנועת בוחרים בחינוך - חיפה
כנס ההקמה של תנועת בוחרים בחינוך - חיפה

תנועת בוחרים בחינוך ערכה כנס הקמה בחיפה

תנועת בוחרים בחינוך - חיפה, שנוסדה כדי לעודד את החינוך הציבורי בעיר, מונה כ-130 חברים. המשימה הראשונה שהיא הגדירה לעצמה היא הקמת לובי חזק וגדול של הורים שיגרום למערכות החינוך בעיר להתייחס ברצינות להמלצותיה

פורסם בתאריך: 6.9.19 14:13

כנס ההקמה של תנועת בוחרים בחינוך – חיפה, שנוסדה במטרה לעודד את החינוך הציבורי בעיר, התקיים ביום רביעי בהשתתפותם של אנשי חינוך ותושבים.

בכנס הוחלט להקים צוות מוביל ולגבש אסטרטגיית פעולה להעלאת קרנו של החינוך הציבורי בעיר בעיני התושבים. עד כה הצטרפו לקבוצה כ-130 חברים, והכוונה היא לגדול ולהתרחב.

מנהלת הקבוצה היא אשת החינוך סיגלית קורן, שאמרה ל"כלבו – חיפה והצפון": "יצאנו לדרך ביחד, קבוצת אנשים שאכפת להם ושרוצים לשנות את המצב הקיים. המשימה הראשונה שהגדיר לנו איש החינוך ניר רווה, פעיל בקבוצת בוחרים בחינוך – עמק חפר שהרצה בכנס, הוא לצבור יותר כוח. אנחנו צריכים להקים לובי חזק וגדול של הורים כדי שמערכות החינוך בעיר יתייחסו להמלצות שלנו ברצינות. כולם יודעים שהחינוך הפרטי בחיפה הוא חזק מאוד ושהביקוש אליו הוא גדול. הרבה הורים בחיפה מעדיפים את החינוך הפרטי על פני החינוך הציבורי".

 

 

איך אתם מתכוונים לשנות את המצב?

"יש כמה אלטרנטיבות על הפרק, והקבוצה תתבקש לבחור ביניהן. אני חושבת שצריך לפעול מול הגורמים הרשמיים במשרד החינוך במחוז ובעיריית חיפה כדי לשכנע אותם שצריך שינוי מהותי בעיר, בדומה למה שקורה בתל אביב ובירושלים ששם מעודדים את החינוך הציבורי".

גם בחיפה יש בתי ספר ייחודיים. מה ההבדל?

"נכון, גם בחיפה מעודדים ייחודיות, אבל היא לא מהפכנית כמו בתל אביב. לפחות לא בכל בתי הספר. הגיבוי שראש העיר תל אביב רון חולדאי נותן שם לכל מנהל בית ספר הוא מדהים. כבר אמרו לנו שהנושא הזה בחיפה יהיה מאתגר מאוד. בכל מקרה, הרכבת כבר יצאה מהתחנה, והציבור שאכפת לו מהחינוך הציבורי מוזמן להצטרף אלינו דרך דף הפייסבוק שלנו".

יצוין כי בערים שונות ברחבי הארץ קמו עד כה כ-25 תנועות דומות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    די זה חופר לי אתם יכלים בבקשה להפסק לשלוך לי את השתויוט של שלכם זה מעצבן לפני שאני מערב את אבא שלי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר