רחל ויינברג ז"ל (צילום: קובי פאר)
רחל ויינברג ז"ל (צילום: קובי פאר)

העירייה התעלמה, משפחת ויינברג לא תתרום לחוגים

משפחתה של רחל ויינברג ז"ל, מנהלת בית הספר חוגים לשעבר שהלכה לעולמה לפני כשנתיים, הודיעה לעיריית חיפה כי היא מעוניינת לתרום כסף להנצחתה בבית הספר, אך בקשתה זכתה בהתעלמות. כעת אומרים בני המשפחה: "אנחנו כבר לא רוצים לתרום לעירייה"

פורסם בתאריך: 12.11.19 07:57

משפחתה של רחל ויינברג ז"ל, לשעבר מנהלת בית הספר חוגים שנפטרה לפני כשנתיים, הודיעה לעיריית חיפה כי היא מבקשת לתרום סכום כסף משמעותי להנצחת שמה בבית הספר, אך לטענתם של בני המשפחה, עד היום איש בעירייה לא יצר איתם קשר.

בעקבות ההתעלמות מצד העירייה הודיעה אתמול (שני) המשפחה כי היא מבטלת את הצעתה לתרומה לחוגים וכי היא תעביר את הכסף לגוף אחר בחיפה.

ויינברג, שניהלה את חוגים במשך שלוש שנים, הלכה לעולמה ב-1 בספטמבר 2017 ביום הראשון ללימודים. ויינברג היתה מעורבת בתכנון בית הספר במיקומו החדש ברחוב ליאון בלום ברמת הדר ובהתאמתו הפדגוגית. במשפחה טוענים כי הם הופתעו מאוד מכך שלא קיבלו הזמנה רשמית לטקס קריאת חטיבת הביניים בבית הספר על שם מנהלת המחוז במשרד החינוך רחל מתוקי ז"ל והחטיבה העליונה על שם מנהלו הראשון של בית הספר יאיר כ"ץ ורעייתו הלן, שהתקיים בסוף חודש אוקטובר, למעט שיחה ממורה בבית הספר ברגע האחרון.

 

בית הספר חוגים (צילום: שושן מנולה)

בית הספר חוגים (צילום: שושן מנולה)

 

 

מהמשפחה נמסר: "עיריית חיפה מעולם לא חזרה אלינו לגבי התרומה, ועכשיו זה בכלל לא עומד על הפרק. אנחנו כבר לא רוצים לתרום לעירייה. יש דרכים אחרות להנציח את זכרה של רחל. העירייה היא לא המקום היחיד שיודע לעשות את זה. אנחנו נתרום בחיפה. נכון לרגע זה, אין שום קשר בינינו לבין העירייה".

תגובתה של עיריית חיפה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אבי הראל

    כנראה שבעיריה מעריכים שהכספים שיתקבלו ממשרד החינוך בתמורה להנצחת שמם של האדמיניסטרטורים שלהם עולה על הסכום שהמשפחה הציעה. מבחינת שיקולי תקציב, יתכן שהם צודקים. מבחינת תדמית העיריה בעיני התושבים, הם טועים בגדול.

  2. רני

    התרומה צריכה להיות לבית הספר ולמען מפעל החיים של המנוחה ולא לעיריה . לכן שווה היה להציק קצת אולי כן היו נענים

  3. אין גבול לאטימות

    עירייה אטומה
    קראה לבית ספר על שם מישהי שמעולם אפילו לא לימדה בו.
    רק כי היא הייתה מקושרת יותר מהמנהלת לצמרת העירונית.
    וכל זה תוך נסיון למחוק את שם מייסדי בית הספר
    חוצפה על חוצפה על חוצפה על חוצפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר