גן נופר ברמת בגין
גן נופר ברמת בגין

הורים מתלוננים על ליקויים בפעילות צהרון ברמת בגין

הורים לילדים בצהרון בגן נופר ברמת בגין טוענים לליקויים קשים בפעילותו של הצהרון. לדבריהם, הצוות מתחלף באופן תדיר, הפעילות החינוכית מסתכמת בבהייה בטלוויזיה, בגדים מלוכלכים אינם מוחלפים, והילדים לא מקבלים את החוגים שיש בצהרונים אחרים

פורסם בתאריך: 15.12.19 07:54

הורים לילדים בצהרון בגן נופר ברמת בגין טוענים לליקויים קשים בפעילותו של הצהרון אשר פוגעת בילדיהם. ההורים דורשים שיימצאו פתרונות לבעיות בצהרון ומצביעים על כך שצוות הצהרון מתחלף באופן תדיר, שהפעילות החינוכית מסתכמת בבהייה בטלוויזיה, ושהילדים לא מקבלים את החוגים שמקבלים ילדי כל הצהרונים.

לאחר שההורים פנו בעניין לגורמים באגף החינוך של עיריית חיפה הובטח להם שיארגנו לילדים חוג טניס, אך לטענתם חוג זה לא מתאים לילדים בני 3 שכלל לא מסוגלים לאחוז במחבט.

אחת מהאמהות לילד בצהרון אף דיווחה לאחראית על הצהרונים באגף החינוך ולמנהלת הצהרונים במתנ"ס נוה יוסף וציינה כי היא מרגישה שמשהו לא בסדר קורה שם. "הילד מאוד לא שקט", היא כתבה, "הוא חוזר עם סט או שניים של בגדים מלוכלכים בפיפי ובקקי. הילד היה גמול לגמרי במשך יותר משנה, וכל הפספוסים קורים בצהרון".

לטענתה של האם, בנה מספר בבית הרבה על הפעילות בגן אבל באשר למתרחש בצהרון הוא לא מספר דבר: "בשבוע שעבר הגעתי שלוש פעמים לאסוף את הבן שלי בשעה 16:45, והילדים כבר היו מרוכזים באזור המפגש ולא נתנו להם צעצועים או דברים אחרים לעסוק בהם, והכל כדי שיהיה נוח יותר לסדר בסוף היום. זה נראה לי לא תקין בכלל".

האם הוסיפה שמכל צוות הצהרון רק הגננת הסבירה פנים וש"כל שאר האנשים נראה שבאו לחכות לסוף היום – לא שיחקו עם הילדים, לא דיברו איתם ולא העסיקו אותם בשום פעילות, רק ישבו בצד או ניקו". במקרה אחד, ציינה האם, לא הוחלפו לילד בגדים רטובים: "לא ייתכן שהילדים שלנו יצטרכו לעבור את הרכבת האנושית הזאת".

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמרה אם לילד נוסף בצהרון: "יש כאן בעיה קשה מאוד. מתחילת שנת הלימודים הצוות בצהרון מתחלף כל הזמן. הגננת הקבועה בצהרון יצאה לחופשת מחלה, ובכל יום מביאים מישהו אחר במקומה. עד שהביאו לנו סייע שהילדים התחברו אליו וכבר חשבנו שהוא יהיה קבוע, העבירו אותו לצהרון אחר ואמרו לנו שזה היה צורך מערכתי. פנינו לעירייה בבקשת עזרה אך לא קרה דבר. למה מחכים, שגם כאן יקרה אסון? למה לא לתת מענה כבר עכשיו? אנחנו פשוט מיואשים מהמצב".

מעיריית חיפה וממתנ"ס נוה יוסף נמסר בתגובה: "בצהרון נופר ברמת בגין יש 32 ילדים. הגננת ששובצה לצהרון נכחה בו מתחילת השנה, אך לצערנו שברה את ידה. מתוך ראייה פדגוגית כי דמויות קבועות הן הכרחיות לילדים שובצה גננת מחליפה לכל התקופה. הסייעת ששובצה לא התאימה לגיל הילדים, ובהמשך לפניותיהם של הורים היא הוחלפה. כמו כן הוספנו סייע נוסף קבוע בגן. אתמול (רביעי; ש"מ) הגיעה לראשונה פנייה על כך שהילדים צופים בטלוויזיה, וברור שהדבר לא מקובל ולכן הוא נבדק וטופל. באשר לחוגים – בצהרון משובצים שני חוגים שהתחילו בנובמבר, כמו בכל שאר הצהרונים. במקרה של ביטולי חוגים תואמו השלמות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פזית

    תמיד ההורים לא מרוצים מצהונים…
    אלו חדשות ישנות. וזה לא רק בבגין ולא רק בחיפה.
    אין מה לעשות. צהרון זה בייביסיטר.

    תגידו תודה שאין להם ביקורי חזירים בחצר הצהרון

  2. קארין

    גם אצלנו בצהרון בגן ערמונים ברחוב הבוצרים יש בלאגן וליקויים ובנווה יוסף מתעלמים. מספר פעמים התלוננו והעברנו פניות ומתעלמים.
    ממש בושה!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר