גן חופית (צילום: שושן מנולה)
גן חופית (צילום: שושן מנולה)

גן חופית – המתמודד החיפאי היחיד על פרס החינוך הארצי

הגן העירוני מבת גלים, שזכה בפרס החינוך המחוזי, הוא המוסד החינוכי היחיד מחיפה שיתמודד על התואר הארצי. הגן נבחר בזכות קריטריונים כמו קידום תהליכי הוראה ולמידה שמובילים לפיתוח סקרנות ומוטיבציה ומעודדים יצירתיות וחשיבה

פורסם בתאריך: 31.12.19 09:49

גן הילדים העירוני חופית בשכונת בת גלים הוא מוסד החינוך היחיד מחיפה שיתמודד על פרס החינוך הארצי לשנת הלימודים תש"פ – כך עולה מהודעת משרד החינוך. חופית זכה בפרס החינוך המחוזי, שהוא תנאי להתמודדות הארצית.

ממחוז חיפה במשרד החינוך נמסר כי גן חופית ועוד שני מוסדות חינוך במחוז – בית הספר היסודי בן גוריון בקרית מוצקין ובית הספר העל יסודי רב תחומי חדרה – בלטו השנה מעל כולם בעשייה חינוכית מצטיינת.

 

 

יצוין שגם בית הספר החיפאי לחינוך מיוחד גניגר זכה בפרס המחוזי, אך גן חופית הוא זה שנבחר לייצג את העיר ברמה הארצית. חופית נבחר על ידי ועדת שיפוט בראשותו של המפקח רמי בן גרא לפי קריטריונים כמו קידום תהליכי הוראה ולמידה אשר מובילים לפיתוח סקרנות ומוטיבציה ללמידה בקרב התלמידים, מעודדים אצלם יצירתיות וחשיבה, מעשירים את הידע של תלמידי הגן ומפתחים נורמות התנהגות אישית וחברתית.

קריטריון נוסף התייחס להוראה בגן – בחופית נצפתה הוראה אינטגרטיבית ואינטר דיסציפלינרית שנותנת מענה דיפרנציאלי לצורכי הילדים, גם לבעלי צרכים ייחודיים שזקוקים לתמיכה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר