תיכון עירוני מקיף קרית חיים
תיכון עירוני מקיף קרית חיים

תיכון קרית חיים: שישה תלמידים וארבעה מורים בבידוד

שישה תלמידים וארבעה מורים מתיכון קרית חיים, שרובם חזרו מחופשות פרטיות בחו"ל, נכנסו לבידוד. רותם פרנקל, פעיל חברתי בקרית חיים: "כולם רוצים לשמוע מה יש לעיריית חיפה ולמערכת החינוך העירונית לומר בנושא אבל הן שותקות"

פורסם בתאריך: 11.3.20 12:15

שישה תלמידים וארבעה מורים מתיכון קרית חיים, שרובם חזרו מחופשות פרטיות בחו"ל, נכנסו אתמול (שלישי) לבידוד בעקבות הנחיות משרד הבריאות למלחמה בנגיף הקורונה – כך נמסר ממשרד החינוך.

לפי הידוע למחוז חיפה במשרד, איש מהתלמידים ומהמורים בבידוד לא דיווח על מחלה, אך במשרד החינוך הודיעו כי למרות זאת הונחה בית הספר להודיע לתלמידים ולהוריהם לפעול לפי הנחיות משרד הבריאות.

רותם פרנקל, פעיל חברתי בקרית חיים: "חשוב מאוד למלא אחר הוראות משרד הבריאות, אך במקביל אני מצפה ממערכת החינוך העירונית להתעורר. כל ההורים מחוברים היום בקבוצות ווטסאפ בית ספריות, והנהלות בתי הספר והיועצות היו כבר מזמן חייבות להוציא הודעות הרגעה לתלמידים שבבידוד וגם לתלמידים שלא בבידוד. ההורים והילדים צריכים לקבל תמונת מצב מעודכנת".

 

 

לדבריו של פרנקל, אין עדיין פאניקה בקרב רוב הילדים וההורים אך מפלס הלחץ עולה: "אני בקשר עם הורים שילדיהם לומדים במוסדות חינוך בעיר, והתחושה בקרב כולם היא של חוסר ודאות. כולם רוצים לשמוע מה יש לעיריית חיפה ולמערכת החינוך העירונית לומר בנושא אבל הן שותקות. נכון שמשרד הבריאות הוא זה שמוציא את ההנחיות איך לפעול, אבל הרגעת ציבור התלמידים היא גם תפקידם של משרד החינוך, של עיריית חיפה ושל העומדת בראשה עינת קליש רותם. לפחות שיפנו להורים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בנושא תיכון קריית חיים מה עריית חיפה יכולה להגיד אם אנשים חסריי אחריות הערייה לא אמורה להחליט לאזרח איך לחיות הוא להתנהל

  2. רינת

    גם עכשיו העיריה אשמה??? רק מחפשים איפה להאשים! במקרה הקורונה – לעיריה ולמערכת החינוך לא אמור להיות מה לאמר. משרד הבריאות מוציא הודעות בנושא! אז גם אותם פעילים וגם כלבו- תמצאו דברים יותר ענייניים ומעניינים לרשום עליהם!

  3. עמרי

    נראה שבעיריות מחכים לאסון הידבקות בבתי הספר כדי לסגור אותם
    קודם אסון ואז חשיבה למה לא סגרו קודם.
    הדבר הראשון זה לסגור את בתי הספר בגלל שילדים ידבקו ויעבירו הביתה מחלות להורים.

  4. א.א.חיפה..

    מה השאלות הלא מובנות . העיריה.להידו צריכה לומר להם להכנס לבידוד.ראש הממשלה ושר הבריאות
    יצאו בהצהרה כי נל מי שחזר מחו"ל יכנס לבידוד.אמרו כולם.מדוע צריך לדבר ים עינת. לא ברור. כל דבר לשאול. הממשלה הודיעו וכך יתנהגו. כל מי שהפר יענש!!!. כך אמר דר הבריאות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר