בית הספר חוגים (צילום: שושן מנולה)
בית הספר חוגים (צילום: שושן מנולה)

יוזמה מרגשת: תלמידי חוגים מסייעים לקשישים

תלמידי בית הספר חוגים נרתמו לעזור למבוגרים ולקשישים שחוששים לצאת מביתם בגלל נגיף הקורונה. במסגרת הפעילות, שאותה יזמה רכזת המעורבות החברתית בבית הספר מירב גולדשטיין, יוצרים התלמידים קשר עם קשישים, מתעניינים בשלומם, שואלים למה הם זקוקים ומשתדלים לסייע להם

פורסם בתאריך: 16.3.20 10:36

תלמידי בית הספר התיכון חוגים נרתמו לעזור למבוגרים ולקשישים שנמצאים בביתם וחוששים לצאת בגלל נגיף הקורונה. את הפעילות יזמה רכזת המעורבות החברתית בבית הספר מירב גולדשטיין, ובמסגרתה יוצרים התלמידים קשר עם קשישים, מתעניינים בשלומם, שואלים למה הם זקוקים ומשתדלים לסייע להם.

בבית הספר מבקשים מהציבור שמעוניין בעזרה לפנות באמצעות קישורית המפנה לטופס, ובו ניתן לפרט באיזו שעה נדרש הסיוע.

בהודעה לציבור שפרסמה גולדשטיין נכתב: "ההורים שלכם או השכנים שלכם הם מבוגרים או קשישים, ובגלל הקורונה הם לבדם בבית? קשה להם? הם בבידוד ואין מי שידאג להם או יוכל לעזור להם? אתם בביתכם ובני המשפחה שלכם בארץ אחרת או רחוקים פיזית מכם?
תלמידי בית הספר חוגים נרתמים למצב החירום ומעורבים חברתית גם בזמן ההשבתה. רוצים שתלמידים שלנו יצרו קשר עם ההורים שלכם או עם השכנים שחוששים לצאת מביתם? רוצים שתלמידים שלנו יצרו עמכם קשר, ידאגו לשלומכם ויהיו אוזן קשבת לכל בעיה, שאלה, סיפור או חשש? מלאו את הטופס, ואנחנו נחבר בין התלמידים המתנדבים לבין המבוגרים והקשישים שביניכם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר