חוג ג'ודו (צילום: shutterstock.com/Ravil Sayfullin)
חוג ג'ודו (צילום: shutterstock.com/Ravil Sayfullin)

מחשש להדבקה: העירייה ביטלה את החוגים בבתי הספר

עיריית חיפה הודיעה על ביטולם של כל החוגים בבתי הספר היסודיים בעיר עד להודעה חדשה. מנגד היא הודיעה כי הצהרונים ימשיכו להתקיים ללא שינוי. את ההורים זה לא משכנע: ""זוהי החלטה פופוליסטית וזולה שלא ממש ברור את מי היא באה לשרת, בעיקר כאשר הפעילויות מחוץ למסגרת הבית ספרית נמשכות"

פורסם בתאריך: 10.9.20 10:34

עיריית חיפה ביטלה את כל החוגים בבתי הספר היסודיים בעיר בגלל חשש מהדבקה. בהודעה ששלחה היום (חמישי) העירייה להורים נכתב: "בעקבות העלייה ברמת התחלואה והרצון לשמור על בריאות כולנו, אנו מודיעים על השהיית פעילות החוגים מהיום ועד להודעה חדשה. נוסף על כך, לא יתקיימו שיעורי ניסיון. צהרונים מתקיימים ללא שינוי. נא להקפיד הקפדה יתרה על מסיכות ועל ריחוק חברתי".

הורים לילדים שמשתתפים בחוגים מתחו ביקורת על החלטתה של העירייה וטענו כי היא לא. "איך ביטול של חוגים ימנע הדבקה?", אמרה אם לילד, "החוגים מתקיימים בקבוצות קטנות לפי כללי התו הסגול. הילדים יושבים עם מסיכות ובריחוק אחד מהשני. הרי הצהרונים פועלים כרגיל, והילדים נפגשים גם שם. חדרי הכושר בעיר פתוחים, כך גם סטודיואים למחול, להתעמלות וליצירה, שלא לדבר על בתי קפה ועל מסעדות, אז למה דווקא להעניש את הילדים?".

 

 

עוד אמרה האם: "העירייה פשוט הורגת את ההעשרה של הילדים ואת הנפש שלהם. לא מספיק שהילדים הגדולים נמקים בבית מול המסך בשיעורי זום שלא באמת מתקיימים כראוי אם בכלל, עכשיו גם ילדי הכיתות הנמוכות נפגעים, ובעיקר תלמידי כיתות ד'-ו' שלהם אין צהרון".

אם נוספת: "זוהי החלטה פופוליסטית וזולה שלא ממש ברור את מי היא באה לשרת. הושקעה מחשבה רבה בהגדרת כללי התו הסגול – מסיכות, מספר ילדים ושמירה על מרחק – ועכשיו מוחקים את הכל. יתרה מכך – בעיר נמשכות הפעילויות מחוץ למסגרת הבית ספרית תוך עמידה באותם הכללים בדיוק, כך שזו פגיעה ישירה בילדים שגם כך מתאבנים מול המסכים שלוש פעמים בשבוע. שמירה על בריאות מנטלית ופיזית היא לא פחות חשובה מהמאבק בקורונה, והעירייה מזלזלת בתפקידה. לא ברור מה ההיגיון בהחלטה הזו".

עדכון (14:10): בשעה זו מפגינים מדריכי חוגים מול היכל העירייה במחאה על החלטת העירייה לבטל את החוגים בבתי הספר.

 

הפגנת מדריכי החוגים

הפגנת מדריכי החוגים

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אבי

    בושה של עירייה כך לפגוע גם בילדים וגם במפעילי החוגים שכבר לא עובדים ארבעה חודשים תתביישו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לסגור את בתי הספר עד שההדבקה יורדת מתחת 100 ביום. גם אם זה יקח שנתיים. ככה התחיל הגל השני!!

  3. בסוף הדבקה בבתי הספר תהרוס את כל המשק

    ראשי הערים צריכים לקחת מנהיגות כי הממשלה והכנסת לא מתפקדים ולסגור את מערכת החינוך עד ירידה עקבית משך שבועיים רצוף פחות מ-100 נדבקים ולא יום אחד קודם. ואם צריך סגר כללי להגיע לנתון הזה אז סגר כללי

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שישתקו כבר כל הבכיינים האלה, אם לא היו בוכים כל כך על מה שנסגר בגל הראשון, לא היינו במצב הזה בגל השני!! צודקת העירייה שהיא סוגרת וחבל שהיא לא סוגרת כבר את בתי הספר, יש בהם מספיק הדבקות. כ
    לבו תפסיקו להיות פופוליסטים!! לא בכל דבר העיריה לא בסדר!

  5. גל

    העירייה רק סוגרת, עוצרת, מפסיקה, מונעת ומבטלת.
    עם ובלי קשר לקורונה. כי אין שם כישורים ויכולות לנהל עיר.
    עיריית חרפה לעיר חיפה.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שמחובר לשטח נוכח לדעת שיש הדבקות בחוגים האלה והם מתקיימים מחוץ לקפסולות של הלימודים ולכן הנושא בעייתי. לא סתם מבטלים חוגים. יש לכך סיבות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר