אסיל פריחאת, נלי ג'בר והדר ביטון
אסיל פריחאת, נלי ג'בר והדר ביטון

שלוש חיפאיות זכו באות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן

ועדה מיוחדת במשרד החינוך בחרה בהדר ביטון מבית הספר עירוני ג', באסיל פאריחאת מבית הספר התיכון אלכרמה ובנלי ג'בר מבית הספר עירוני א' לקבל פרס מחוזי על תרומתן המשמעותית למען החברה והקהילה. את האות יעניק להן שר החינוך יואב גלנט בטקס שיתקיים ב-22 בפברואר

פורסם בתאריך: 4.1.21 13:37

הדר ביטון מבית הספר עירוני ג', אסיל פאריחאת מבית הספר התיכון אלכרמה ונלי ג'בר מבית הספר עירוני א' נבחרו על ידי ועדה מיוחדת במשרד החינוך לקבל פרס מחוזי על תרומתן המשמעותית למען החברה והקהילה. האות יוענק על ידי שר החינוך יואב גלנט בטקס שיתקיים ב-22 בפברואר.

מנהלת תיכון עירוני ג' לילך רומנו: "ביטון היא תלמידה מצטיינת בכיתה המדעית, מנהיגה ומובילת דרך חברתית, שנבחרה לאחרונה ליו"ר מועצת התלמידים של החטיבה העליונה. יש לה מודעות חברתית גבוהה, והיא מובילה מהלך שכבתי שבו השכבה פועלת לסיוע לנשים נפגעות אלימות ולעורר את המודעות לנושא ולמיגורו. לאורך השנים התנדבה ביטון במגוון תחומים – היא מתנדבת מרכזית בארגון דילר שמפיץ את ערכי היהדות בארץ ובעולם, ועם פרוץ מגיפת הקורונה היא התנדבה בארגון לב אחד שמסייע לנזקקים".

 

 

מנהלת תיכון אלכרמה יסרין דכוואר: "פאריחאת, תלמידת כיתה י"ב, לומדת במגמה מדעית עם התמחות בכימיה ובביולוגיה. היא דמות מופת לבני גילה ובעלת אחריות חברתית ואהבה לנתינה. בכיתה י' היא נבחרה על ידי בני כיתתה ל'בחורה מצמיחה' שדואגת לילדים אחרים מהבחינה החברתית. היא השתתפה בנבחרת ילדים מצמיחים רב מגזרית של פרויקט 'נמל הבית', והתנדבה בספריית בית הגפן העירונית ובמועדון הנוער הערבי-יהודי תכלס, שמפגיש נערות לשיחות ולעשייה בנושאים של מגדר ואמנות. היא היתה פעילה במקלט לנשים מוכות, הובילה שם פעילויות לילדים, סייעה להם בשיעורי הבית ויזמה פעילויות חברה ויצירה. כמו כן היא יזמה פרויקטים רבים למען החברה והקהילה".

מנהלת תיכון עירוני א' יפית כהן: "ג'בר לומדת בכיתה י"ב וחיה עם אביה המאמץ ועם אחיה הקטן. היא מתנדבת במד"א מתוך תחושת שליחות, הצטרפה לפרויקט מעורבות חברתית בכיתה י', ומאז היא משקיעה שעות רבות מעבר לנדרש. בכיתה י"א היא התנדבה ביד לניצול – בית חם לקשישים ניצולי שואה שחיים מתחת לקו העוני. היא משתתפת בפעילות החברתית במקום ושומרת על קשר עם דייריו. התנדבות זו גרמה לה להכיר מקרוב את נושא השואה ולהתנדב במסגרות נוספות הקשורות לנושא. נוסף על כך היא תלמידה מצטיינת שמהווה דוגמה ומופת ליכולת להכיל את האחר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר