שלום כיתה א' (צילום: מוטי מילרוד)
שלום כיתה א' (צילום: מוטי מילרוד)

ביום חמישי תיפתח ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב

ההרשמה לשנת הלימודים הבאה לגני הילדים ולכיתות א' תיפתח ביום חמישי ותסתיים ב-3 בפברואר. הרישום יתבצע באתר האינטרנט של עיריית חיפה, שבו גם ניתן למצוא מידע על הליך הרישום. כמו כן תעמיד העירייה לרשות ההורים קו מידע טלפוני

פורסם בתאריך: 11.1.21 10:13

ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב לגני הילדים ולכיתות א' תיפתח ביום חמישי. הרישום יסתיים ב-3 בפברואר ויתבצע באמצעות אתר האינטרנט של עיריית חיפה, שבו ניתן למצוא מידע על הליך הרישום. נוסף על כך תפתח העירייה קו מידע טלפוני שיעמוד לרשות ההורים ממחר (שלישי) במשך כל תקופת הרישום בשעות 14:00-8:00 בטלפון 1-700-507002.

הרישום לגני הילדים יתבצע לפי שנתוני הגיל: ילידי שנת 2018 יירשמו לגני טרום טרום חובה, ילידי שנת 2017 יירשמו לגני טרום חובה  וילידי שנת 2016 יירשמו לגני חובה. הרישום יתבצע בהתאם לאזור המגורים, אך לגני ילדים המוגדרים על אזוריים ניתן להגיש בקשה להרשמה ללא קשר לאזור המגורים. בחודש מאי תפרסם העירייה באתר האינטרנט את השיבוץ לגנים, וכמו כן יישלח להורים מסרון על הגן שבו ישובץ ילדם. הורים שירצו לערער על השיבוץ יוכלו לעשות זאת תוך שבעה ימים מקבלת ההודעה.

 

 

הרישום לצהרונים בגני הילדים יתקיים ביחד עם הרישום לגני הילדים בקישור לאתר הצהרונים של רשת המרכזים הקהילתיים נוה יוסף. הצהרונים פועלים תחת רשת צהריים טובים של החברה למתנ"סים מהשעה 14:00 ועד לשעה 17:00. ההשתתפות כוללת ארוחת צהריים חמה. יצוין כי פתיחת צהרון מותנית במינימום של 23 נרשמים. לרשות ההורים לילדי הצהרונים יעמוד מוקד מידע בשעות 19:00-8:00 בזמן שגרה ובשעות 16:00-8:00 בזמן סגר בטלפון 1-700-552275. פרטים ניתן לקבל גם בדואר האלקטרוני בכתובת [email protected].

חובת הרישום לכיתה א' לפי חוק חינוך חובה חלה על ילדים שנולדו בשנת 2015, והרישום הוא לבית ספר בקרבת אזור המגורים. במסגרת התוכנית "מרחבי חינוך" ניתנת להורים האפשרות לבחור במוסדות נוספים באזור המגורים ובתי ספר ייחודיים על אזוריים. כהמשך ליום הלימודים בבתי הספר היסודיים מתקיימים צהרונים במסגרת התוכנית "ניצנים", והרישום לצהרונים יתבצע במסגרת המערכת הקהילתית בבתי הספר לקראת פתיחת שנת הלימודים.

בעירייה מציינים כי אין ברישום לכל המסגרות התחייבות לשיבוץ התלמיד למסגרת שאליה הוא נרשם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר