טיקטוק
טיקטוק

שת"פ בין האוניברסיטה לטיקטוק ביום השואה הבין לאומי

יום השואה הבין לאומי שחל היום יצוין על ידי אוניברסיטת חיפה והרשת החברתית טיקטוק באירוע שבו ישיבו סטודנטים מהתוכנית הבין לאומית לחקר השואה ע"ש וייס-לבנת לשאלות בנושא. נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין: "חובתנו היא לעשות הכל כדי לשמר את זיכרון השואה"

פורסם בתאריך: 27.1.21 12:30

אוניברסיטת חיפה והרשת החברתית טיקטוק יציינו את יום השואה הבין לאומי שחל היום (רביעי) באירוע שייערך באוניברסיטה ואשר במסגרתו ישיבו סטודנטים מהתוכנית הבין לאומית לחקר השואה ע"ש וייס-לבנת לשאלות בנושא השואה. האירוע ישודר בשידור ישיר בדף הטיקטוק של אוניברסיטת חיפה ויתקיים בשפה האנגלית.

טיקטוק קוראת לחברי הקהילה שלה לשתף תוכן רלוונטי ולהצמיד לו את ההאשטאג WeRemember# שצבר עד כה יותר מ-22 מיליון צפיות. מטרתו של הקמפיין היא לשמר את הסיפורים על שאירע בשואה, את העדויות של הניצולים ואת הידע המחקרי על השואה, ולהנגיש אותם באנגלית לציבור רחב שתוכן זה אינו נגיש עבורם בדרך כלל. המסר המרכזי של הקמפיין הוא Lest We Forget – לבל נשכח.

באירוע שיתקיים באוניברסיטה ישתתפו ארבעה סטודנטים מהתוכנית הבין לאומית לתואר שני לחקר השואה – אלקסה אשר, יואב ירון, גיא שמר ולינדסי שפירא – שיענו כאמור על שאלות שבחלקן הם נתקלו במשך השנים וחלקן יגיעו מהצופים באירוע. "לאורך השנים נתקלנו בשאלות רבות, חלקן בלתי שגרתיות, וחשוב לנו להשתמש בפלטפורמה הזו כדי לחנך באמצעות ידע ועובדות היסטוריות", אמרו הסטודנטים.

 

 

נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין: "בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך שזכר השואה ולקחיה הולכים ומתעמעמים, וחובתנו כאוניברסיטת מחקר היא לעשות הכל כדי לשמר את זיכרון השואה ולהוסיף כל הזמן ידע חדש על התקופה האפלה ביותר של המין האנושי. לכן אנחנו מאמינים כי זוהי חובתנו לפגוש בני נוער מרחבי העולם בפלטפורמות שבהן הם נמצאים כדי להבטיח שזיכרון השואה לא יישכח".

מנכ"ל טיקטוק ישראל אסף שגיא: "השואה היא אות קין בהיסטוריה של האנושות, ועל כל אדם – בין אם הוא חי בישראל, על אי באוקיינוס, בעיר באמריקה או בכפר באסיה – להכיר את הזוועות, את הרקע ואת ההשלכות שלה. רק כך נוכל כבני אנוש להבטיח שרצח עם שיטתי ומתוכנן כזה לא יישכח ולא יישנה. אנחנו בטיקטוק חשים חובה לנצל את היכולת שלנו להנגיש תוכן בפורמט ייחודי למיליוני חברי קהילה כדי להדגיש את המסר הזה – לבל נשכח".

באירוע נוסף, שיגיע מפריז, תיפתח בשידור חי התערוכה "Lest We Forget" שבה יוצגו כ-200 תמונות של ניצולי שואה. טיקטוק תשדר גם את הטקס הרשמי לציון יום השואה הבין לאומי מאתר מחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו בפולין, שבו ישתתפו נשיא המדינה ראובן ריבלין, נשיא פולין אנדז'יי דודה ונשיא גרמניה פרנק וולטר שטיינמאייר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סוף סוף נמצאה פלטפורמה תואמת לאיכות של אוניברסיטת חיפה

    יש להעביר את כל התוכניות האקדמיות של אוניברסיטת חיפה בתיק תוק.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר