קונסול הכללי של קוסטה ריקה בישראל בביקור באקדמית גורדון (צילום: יח"צ)
קונסול הכללי של קוסטה ריקה בישראל בביקור באקדמית גורדון (צילום: יח"צ)

בקרוב: חילופי סגל וסטודנטים בין קוסטה ריקה והאקדמית גורדון

הקונסול הכללי של קוסטה ריקה בישראל, חויאר רוחאס ויקאז, ביקר באקדמית גורדון לקראת הסכמי שיתוף פעולה לחילופי מרצים וסטודנטים בין המדינות. על פי התכנון, כבר בשנת הלימודים הבאה, הן חברי סגל אקדמי והן סטודנטים הלומדים באקדמית גורדון יבקרו בקוסטה ריקה ולהיפך

פורסם בתאריך: 15.6.21 14:06

האקדמית גורדון ממשיכה לארח דיפלומטים בכירים מהעולם, שמגיעים להתרשם משיטות ההוראה המתקדמות.

לאחרונה ביקר במכללה הקונסול הכללי של קוסטה ריקה בישראל, חויאר רוחאס ויקאז, מלווה במנהלת לשכת המסחר של המדינה, דיאנה קורדרו, במטרה להיחשף למוסד האקדמי, להתנסות בטכנולוגיות ולהיערך לקראת הסכמי שיתוף פעולה לחילופי מרצים וסטודנטים בין המדינות. על פי התכנון, כבר בשנת הלימודים הבאה, הן חברי סגל אקדמי והן סטודנטים הלומדים באקדמית גורדון יבקרו בקוסטה ריקה ולהיפך.

 

 

הקונסול נפגש עם הנהלת המכללה וחברי הסגל. לימור הררי, ראש המרכז לחדשנות, הציגה בפניו את הטכנולוגיות המתקדמות. ד"ר ביאטריס כץ, מנהלת המרכז האיברו-אמריקאי, סקרה פרויקטים חינוכיים המתקיימים עם מדינות אחרות ומודלים חינוכיים חדשניים להכשרת מורים. ד"ר רונדה סופר, מנהלת המחלקה הבינלאומית, הזמינה את הקונסול להדק את שיתופי הפעולה גם באמצעות תוכניות ארסמוס של האיחוד האירופי, בהן המכללה שותפה.

סגן נשיא האקדמית גורדון, יגאל שייניס: "אנו גאים להוביל בישראל את נושא החדשנות הפדגוגית ושמחים לשתף דיפלומטים בידע שצברנו. נמשיך להרחיב את מעגלי שיתופי הפעולה עם מדינות נוספות למען קידום החינוך".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר