לימודי דאטה סיינס בטכניון (צילום: יח"צ)
לימודי דאטה סיינס בטכניון (צילום: יח"צ)

הדרך להייטק מתחילה בטכניון: תוכנית קיץ ייחודית לתלמידי תיכון

בחודש הקרוב תיפתח בקמפוס חיפה של היחידה ללימודי המשך בטכניון תוכנית קיץ בתחום הדאטה סיינס המיועדת לתלמידי כיתות י'-י"ב במסלול של לפחות ארבע יחידות במתמטיקה ושליטה טובה באנגלית

פורסם בתאריך: 29.6.21 15:15

תחום הדאטה סיינס (Data Science) המהפכני, שמופיע בראש רשימות "המשרות החמות", נחשף כעת בפני תלמידי תיכון בתוכנית קיץ ייחודית ביחידה ללימודי המשך בטכניון בקמפוס חיפה.

הדאטה סיינס נחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר לשנת 2021, כך לפי הרשת החברתית "לינקדאין". הידיעה על כך שהמקצוע יכבוש את שוק העבודה בשנים הקרובות הובילה את היחידה ללימודי המשך בטכניון לפתוח תוכנית קיץ חדשה בשם "Data Science Camp", שתחשוף אותם מגיל צעיר לעולם מדעי הנתונים ולמידה מכונה.

התוכנית, שתיפתח בחודש הקרוב בקמפוס חיפה, תכלול 80 שעות אקדמיות הנפרשות על פני שבועיים. היא מיועדת לתלמידי י'-י"ב במסלול של ארבע יחידות לימוד ומעלה במתמטיקה ובעלי שליטה טובה בשפה האנגלית, המעוניינים להכיר את עולם מדעי הנתונים. אופן הלימוד הוא פרונטלי, ובכל מחזור צפויים ללמוד כ-25 תלמידים.

 

 

התוכנית לבני נוער נבנתה על ידי מומחים מהטכניון. במסגרתה, הם ילמדו את שפת התכנות פייתון וספריות שימושיות ליישומי מדעי הנתונים ולמידת מכונה. בנוסף, התלמידים יתנסו באפליקציות שונות של מדעי הנתונים ולמידת מכונה לעיבוד תמונה, עיבוד טקסט וסוגי נתונים נוספים. כל תלמיד ייצור במסגרת התוכנית גם פרויקט אישי המבוסס על נתונים בהתאם לתחומי העניין שלו, החל מזיהוי פנים, דרך חיזוי מזג אוויר ועד לניבוי סיכויי הצלחה של סרט קולנוע חדש. תוכנית הדאטה סיינס מצטרפת לתוכניות נוספות לבני נוער ביחידה ללימודי המשך בטכניון.

מנהל היחידה ללימודי המשך בטכניון, עודד רביב: "אחרי שנת קורונה ארוכה ששיבשה את שגרת הלימודים של רוב תלמידי התיכון בישראל, האפשרות להיחשף לתחום חדש שיכול להשפיע על עתידם היא קריטית מתמיד. ההשתתפות ב-Data Science Camp תעזור להם להחליט באיזו מגמה ללמוד, לאיזו יחידה להתמיין בצה"ל או לאיזה תואר להירשם בעתיד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר