ד"ר ליהי שחר ברמן ושרית גולן-שטיינברג (צילום: דוברות איגוד ערים)
ד"ר ליהי שחר ברמן ושרית גולן-שטיינברג (צילום: דוברות איגוד ערים)

אושר תקציב איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה לשנת 2022

בין היעדים הבולטים לשנת העבודה הקרובה: קידום תמ"א 75 (תוכנית המתאר החדשה של מפרץ חיפה). תקציב הפעילות של האיגוד יגדל בכ-13 אחוז לעומת שנת 2021 ופעילותו תגדל בהתאם

פורסם בתאריך: 5.1.22 20:50

הנהלת איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה אישרה את תוכניות העבודה ואת תקציב האיגוד לשנת 2022. בין היעדים הבולטים לשנת העבודה הקרובה: קידום תמ"א 75 (תוכנית המתאר החדשה של מפרץ חיפה). תקציב הפעילות של האיגוד יגדל בכ-13 אחוז לעומת שנת 2021 ופעילותו תגדל בהתאם.

בישיבת מועצת האיגוד שהתקיימה היום (רביעי) סקרה מנכ"לית האיגוד, ד"ר ליהי שחר ברמן, את התקציב ואת תוכנית העבודה לשנת 2022. בתקציב בשורות משמעותיות בתחומי האחריות השונים של האיגוד.

בתחום איכות האוויר לקח על עצמו האיגוד להפעיל שתי תחנות ניטור נוספות סביב מפעלי בזן וכן להרחיב את הניטור על אזור הנמל. מספר החומרים המנוטרים יתרחב, ויקודם אזור אוויר נקי בקריות.

בתחום רישוי העסקים יפעל האיגוד לבניית תקנות אחידות לרישיון עסק ויפעל לקידום הטיפול בפסולת אלקטרונית.

בתחום החומרים המסוכנים הוחלט על אימוץ טכנולוגיות חדשות. בתחום הקרינה יימשך פרויקט העלאת המודעות לנושא הקרינה והשכרת מכשירים לטובת מדידת קרינה לאזרחים.

בתחום הרעש יפעלו באיגוד לעידוד המודעות לנושא בקרב הציבור ובעלי העסקים.

בתחום הפסולת יאמץ האיגוד טכנולוגיות חדשות לאיתור עברייני פסולת במרחב.

בתחום החינוך יפעל האיגוד לבניית פיתוח קהילות סביבה וקיימות.

עוד יטפל האיגוד בפיתוח וקידום פתרונות פסולת ואנרגיות מתחדשות.

 

 

התקציב אושר פה אחד.

יו"ר איגוד ערים, עו"ד שרית גולן-שטיינברג: "אני מודה לד"ר ליהי שחר ברמן, מנכ"לית האיגוד, ולעובדים על תוכנית עבודה מצוינת עם נושאים חשובים ובשורה אמיתית לעתיד האזור בטווח הקרוב והרחוק. אני מודה להנהלת האיגוד על האמון והתמיכה בתקציב ובתוכניות העבודה. צפויה לנו עבודה רבה השנה, וזו תחילתה".

מנכלית האיגוד, ד"ר ליהי שחר ברמן: "אני מבקשת להודות להנהלת האיגוד ולצוותים המקצועיים על אישור תוכניות העבודה. לפנינו שנה מאתגרת וקריטית לעתיד האזור. אני בטוחה ביכולות שלנו להתמודד מול המשימות שלקחנו על עצמנו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר