חברי ועד קרית חיים וח:ר מופיד מרעי בסיור בחוף קרית חיים (צילום: גדי נס, דובר ועד קרית חיים)
חברי ועד קרית חיים וח:ר מופיד מרעי בסיור בחוף קרית חיים (צילום: גדי נס, דובר ועד קרית חיים)

ועד קרית חיים מרחיב את המאבק לפינוי מכלי תש"ן

ביום חמישי האחרון אירחו חברי הוועד את ח"כ מופיד מרעי וערכו עימו סיור בחוף קרית חיים. הם ביקשו ממנו להירתם למאבקם לפינוי חוות המכלים, שלדבריהם מהווה מפגע סביבתי חמור, ונגד הקמת נמל תעופה בינלאומי במפרץ חיפה

פורסם בתאריך: 17.4.22 12:11

ועד קרית חיים החליט לרתום שרים, חברי כנסת ואישי ציבור נוספים למאבקו לפינוי מכלי תש"ן ונגד הקמת נמל תעופה בינלאומי במפרץ חיפה.

בחמישי האחרון אירח הוועד את ח"כ מופיד מרעי (כחול לבן) מוועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת וביחד איתו ערכו סיור בחוף קרית חיים, הנמצא בנסיגה כתוצאה מהקמת נמל המפרץ וממיקומו סמוך לחוות מכלי תש"ן, הממוקמת בקרבת בתי מגורים ובית הספר דגניה.

יו"ר ועד קרית חיים צילה ברוך , סגניה פסח טבק וברוך שמאילוב, מנכ"ל הוועד חיים סגל וחבר הנהלת הוועד יוסי לפיד ביקשו  ממרעי להירתם למאבקם לפינוי חוות המכלים, שלדבריהם מהווה מפגע סביבתי חמור, הגורם לתחלואה רבה ולמטרדי ריח, וכן סכנה ממשית ומיידית לתושבי הקריה בעת מלחמה.

 

 

נציגי ועד קרית חיים אמרו למרעי, כי הם, ביחד עם ראשי הערים בקריות השכנות, מתנגדים להקמת נמל תעופה בינלאומי במפרץ חיפה, שיהווה מטרד סביבתי לתושבי כל הקריות.

יו"ר הוועד צילה ברוך: "הקמת נמל תעופה בינלאומי והעתקת התעופה האזרחית מהרצליה לנמל התעופה יהפכו את חיי התושבים לסיוט. נעשה כל שביכולתנו, יחד עם ראשי הערים בקריות והמועצה האזורית זבולון, על מנת למנוע את הקמתו. נמל תעופה בינלאומי צריך להקים הרחק ממרכזי אוכלוסייה".

ח"כ מרעי אמר, כי מתוקף תפקידו בוועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, בכוונתו לקיים בדיקה מעמיקה של בקשת הוועד לפינוי חוות המכלים ושיקום חוף קרית חיים. עוד הוא הדגיש, כי בכוונתו לבדוק מול הגורמים הרלוונטיים במשרד הפנים את הטענות שהעלו בפניו בדבר הקיפוח שחשים תושבי קרית חיים כתוצאה מהשתייכותה המוניציפאלית של הקריה לחיפה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר