בתי הזיקוק (צילום: Svarshik1.gmail.com/depositphotos.com)
בתי הזיקוק (צילום: Svarshik1.gmail.com/depositphotos.com)

תוכנית תחנת הכוח של בז"ן לא אושרה בוועדה המחוזית

לאחר דיון, שבו נשמעו כל הגורמים הרלוונטיים, החליטה הוועדה שלא לאשר בשלב זה את בקשת בזן ולחזור ולדון בבקשה לאחר שיתקיימו מספר פעולות. הוועדה ביקשה מבזן לדון עם המשרד להגנת הסביבה בהיבטים הסביבתיים שעלו בדיון

פורסם בתאריך: 18.7.22 17:37

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה בראשות איתמר בן דוד דנה היום (שני), בבקשת חברת בז"ן להורות למשרד להגנת הסביבה להכין הנחיות לתסקיר השפעה על הסביבה, לצורך הקמת תחנת כוח חדשה המופעלת על גז טבעי במתחם בז"ן.

לאחר דיון שבו נשמעו כל הגורמים הרלוונטיים החליטה הוועדה שלא לאשר בשלב זה את בקשת בז"ן ולחזור ולדון בבקשה לאחר שיתקיימו מספר פעולות.

 

 

הוועדה ביקשה מבז"ן לחזור ולדון עם המשרד להגנת הסביבה בהיבטים הסביבתיים שעלו בדיון. כמו כן, הוועדה תבקש את עמדתה של הוועדה המשותפת של בז"ן, התייחסות הצוות המקצועי המוביל את תמ"א 75 (תוכנית המתאר החדשה של מפרץ חיפה; ב"כ) במטה מינהל התכנון וכן את עמדת צוות המשא ומתן ליישום פינוי המפעלים במתחם בז"ן, כל זאת כדי להבטיח את מימוש התוכנית הלאומית לפינוי מפעלי בז"ן.

מוקדם יותר היום פרסמנו כי יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה עו"ד שרית גולן שטיינברג קראה לחברי הוועדה להתנגד נחרצות לבקשת בזן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר