דגל כחול בחוף דדו (צילום: דוברות עיריית חיפה)
דגל כחול בחוף דדו (צילום: דוברות עיריית חיפה)

חמישה חופים בחיפה זכו בדגלים כחולים

החופים בת גלים, נאות, הסטודנטים, דדו וזמיר זכו בדגלים המעידים על עמידה בתקנים בין לאומיים מחמירים בתחומים איכות המים, שירותי החוף, הניקיון, הבטיחות ועוד. חוף בת גלים זכה בדגל בפעם הראשונה

פורסם בתאריך: 6.5.18 17:21

חופי חיפה ממשיכים לשמור על יוקרתם, ובשבוע שעבר זכו חמישה מהם – בת גלים, נאות, הסטודנטים, דדו וזמיר – בדגלים הכחולים המציינים מצוינות בתחרות הדגל הכחול. התחרות מנוהלת על ידי הקרן הבין לאומית לחינוך סביבתי ומשתתפות בה עשרות מדינות מרחבי העולם.

הדגל הכחול מוענק אחת לשנה לחופים העומדים בתקנים הבין לאומיים המחמירים של התחרות אשר מחייבים עמידה בקריטריונים מתקדמים בכל הקשור לאיכות מי הרחצה, שירותי חוף, חינוך סביבתי, ניקיון, בטיחות, תחזוקה שוטפת, מספר המצילים בחוף ונגישות לנכים.

 

 

החופים נבחנים על ידי ועדה המורכבת מנציגי משרדי ממשלה, ארגוני מצילים וגורמים ירוקים, והמלצותיה מוגשות לוועדה בין לאומית במטה הקרן בקופנהגן, בירת דנמרק, שלה הסמכות להעניק את הדגל הכחול.

הדגלים הכחולים הוענקו לחופי חיפה בטקס שנערך בראשון לציון בהשתתפותם של חברי ועדת הדגל הכחול ונציגי המשרד להגנת הסביבה, משרד הפנים, משרד הבריאות והרשויות המקומיות הזוכות.

מעיריית חיפה נמסר כי לראשונה הוענק השנה דגל כחול לחוף בת גלים, שבו בוצעו בחודשים האחרונים עבודות תחזוקה נרחבות שכללו שיקום של שובר הגלים ושיקום של מבני המקלחות והשירותים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שמואל גלבהרט

    t למיטב זכרוננו הקרן הזו גובה תשלום עבור הענקת "הדגל הכחול", משמע – הדגלים הכחולים הם למכירה. תקנו אותי אם אני טועה. מספיק לבוא לחוף "נאות" בקרית חיים, לראות מה נשאר ממנו אחרי עבודות נמל המפלץ, ולשאול – זה חוף ל"דגל כחול"?!

  2. גלעד

    לקראת הבחירות. . יונלה אל תשכח להוריד את כל מצגות התאורה, יום העצמאות כבר ניגמר ואת המסר הבנו. .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר