הלפיד במתחם בז"ן (צילום: רמי שלוש)
הלפיד במתחם בז"ן (צילום: רמי שלוש)

בז"ן הקימה מוקד טלפוני לשאלות בנושאי איכות סביבה

המוקד נועד לספק מענה לציבור בשאלות הקשורות לבטיחות ולזיהום. המוקדנים יפנו את השאלות לצוות מקצועי של מהנדסים בתחומים הרלוונטיים שיבדקו את התלונות ויחזרו לפונים עם תשובות מוסמכות

פורסם בתאריך: 28.5.18 15:26

קבוצת בז"ן הודיעה היום (שני) כי כחלק ממהלך לשקיפות מול הציבור באזור מפרץ חיפה היא הקימה מוקד מידע טלפוני – "מוקד סביבה בז"ן" – אשר יענה לפניות הציבור לאורך כל שעות היממה והשבוע. המוקד, שמספר הטלפון שלו הוא 5799*, יספק מענה לשאלות מהציבור בנושאי איכות סביבה ובטיחות.

"כל אדם שיתקשר יקבל מענה ראשוני ממוקדנים אשר ייקחו את פרטי הפנייה והיא תועבר לגורם מקצועי מתאים למתן תשובה", נמסר מקבוצת בז"ן, "הצוות המקצועי יורכב ממהנדסי הקבוצה בתחומי איכות הסביבה והבטיחות. אנשי המקצוע יבררו את התלונות ויחזרו אל הפונים עם תשובות מקצועיות. במסגרת המהלך תושק גם ניידת איכות סביבה שתוכל לצאת אל השטח במידת הצורך ולבדוק ביחד עם התושבים תלונות שיעלו. ניידת הסביבה תצויד במכשירים ובכלים לבדיקת תלונות בנושאים של זיהומים שונים".

 

 

מנכ"ל קבוצת בז"ן ישר בן מרדכי: "בז"ן רואה עצמה חלק בלתי נפרד מהסביבה שבה היא נמצאת ומחויבת לספק לציבור מידע אמין, מיידי ושקוף. המוקד החדש הוא צעד אחד בשורה של צעדים שמתכננת הקבוצה על מנת להגביר את האמון בינה לבין תושבי האזור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר