אנטנות על גג הקריה הרפואית רמב"ם
אנטנות על גג הקריה הרפואית רמב"ם

פנייה לבתי החולים בבקשה לבצע בדיקות קרינה בשטחם

איגוד ערים חיפה להגנת הסביבה בראשותה של עו"ד שרית גולן שטיינברג מעוניין לבצע בדיקות קרינה בבתי החולים בחיפה שבשטחם מוצבות אנטנות סלולריות. הפנייה לבתי החולים תיעשה בעקבות תלונות של מטופלים ומבקרים בבתי החולים שהתלוננו על האנטנות המוצבות בהם

פורסם בתאריך: 28.2.19 08:05

חברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג, שמשמשת כיו"ר איגוד ערים חיפה להגנת הסביבה, הנחתה את האיגוד לפנות למנהלי בתי החולים בחיפה על מנת לתאם עמם בדיקת קרינה מהאנטנות שמוצבות בתחומם. ההנחיה ניתנה בעקבות פניות של מטופלים ומבקרים בבתי החולים שהתלוננו על האנטנות המוצבות בהם, וגולן שטיינברג החליטה לערוך את בדיקת הקרינה בשל קרבתן לאוכלוסייה בסיכון.

רוב האנטנות בבתי החולים נועדות כדי לאפשר תקשורת אופטימלית לאלפי המבקרים בהם, ומכיוון שהאנטנות ממוקמות בשטחם נדרש האיגוד להשיג את הסכמתן של הנהלות בתי החולים כדי לבצע בדיקות הקרינה.

 

 

גולן שטיינברג: "לצערנו, האנטנות הסלולריות הן רעה הכרחית לצורך השימוש בתקשורת הסלולרית. התפקיד שלנו הוא לוודא שכל אנטנה שמוצבת בעיר תוצב בהתאם לחוק ולתקנות, ושהקרינה הנפלטת ממנה אינה מסכנת אותנו. לצד הנחייתי להכין מסמך מדיניות לפרישת אנטנות בערים החברות באיגוד ערים להגנת הסביבה, וזאת במסגרת תוכנית העבודה לשנה זו, הנחיתי לפנות להנהלות בתי החולים בבקשה לבצע בדיקות קרינה לאנטנות סלולריות המוצבות בהם. בבתי החולים נמצאת אוכלוסייה רגישה, ולכן נדרש פיקוח יתר. ביקשתי מהאחראית על הקרינה באיגוד לפעול כבר בימים הקרובים לקבל אישור ממנהלי בתי החולים ולבצע את הבדיקות הנדרשות, שאת תוצאותיהן נפרסם לציבור במסגרת היעד שלי להגביר את אמון הציבור בעבודת האיגוד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני דין

    רצוי לא להתאשפז בבית חולים אם לא נמות במיון עד שיראה אותנו רופא מוסמך נמות מזיהומים או מטעות במינון ואם לא מכל אלה לא נמות נקבל גם קרינה מהאנטנות.לידסמן איפוא אתה בישיבה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר