עו"ד שרית גולן שטיינברג (צילום: מיכה בריקמן)
עו"ד שרית גולן שטיינברג (צילום: מיכה בריקמן)

אושרה תוכנית העבודה של איגוד הערים להגנת הסביבה

לפי התוכנית, עיקר הפעילות של איגוד הערים להגנת הסביבה יהיה בתחום הטיפול בזיהום האוויר באזור, ו-60 אחוז מתקציב האיגוד מוקדש לנושא זה. התוכנית כוללת גם את הרחבת פעילות היחידה לאכיפה סביבתית

פורסם בתאריך: 30.3.19 19:45

מועצת איגוד הערים האזורי להגנת הסביבה אישרה את תוכנית העבודה של האיגוד לשנת 2019, שהפעילות העיקרית הכלולה בה היא טיפול בזיהום האוויר באזור.

באיגוד חברות 11 רשויות מקומיות – העיריות חיפה, נשר, קרית אתא, קרית ביאליק, קרית ים, טירת כרמל וקרית מוצקין, המועצה האזורית זבולון והמועצות המקומיות קרית טבעון, רכסים ודלית אל-כרמל – והוא אמון בין השאר על מערך ניטור האוויר באזור. בישיבת מועצת האיגוד לפני כחודשיים נבחרה לתפקיד יו"ר האיגוד חברת מועצת העיר חיפה שרית גולן שטיינברג.

 

 

בתוכנית העבודה החדשה נכתב: "תקציב 2019 של האיגוד מבטא מתן עדיפות ראשונה לטיפול בזיהום האוויר, ובהתאם לכך 60 אחוז מהתקציב מוקדש לנושא זה. עיקר פעולות האיגוד יוקדש להמשך מערך הניטור במפרץ, ובמקביל הוא ימשיך לקדם תוכניות ופעולות לשיפור איכות האוויר באזור".

נוסף על טיפול בזיהום האוויר הציב האיגוד לעצמו יעדים בתחומי פעילות נוספים, ובתוכנית העבודה נקבע כי יוכנו מסמכי מדיניות עבודה בתחום מפגעי רעש ובנושא פרישת אנטנות סלולריות. תוכנית העבודה כוללת גם הרחבת פעילות היחידה לאכיפה סביבתית של האיגוד במטרה לחזק את פעילותו באשר למפגעים הסביבתיים השונים, ובראשם זיהום האוויר שמקורו בפעילות תעשייתית במפרץ חיפה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר