מתחם בתי הזיקוק (צילום: חגי פריד)
מתחם בתי הזיקוק (צילום: חגי פריד)

דרישה לחשיפת דוח מקינזי על בתי הזיקוק

עו"ד לי-היא גולדברג מארגון אדם, טבע ודין פנתה לממונה על חוק חופש המידע במשרד ראש הממשלה בדרישה להעביר לידי הארגון את הדוח שלכאורה קובע שניתן לסגור את בתי הזיקוק כבר בשנת 2025

פורסם בתאריך: 12.8.19 14:05

ארגון אדם, טבע ודין פנה לממונה על חוק חופש המידע במשרד ראש הממשלה בבקשה שדוח חברת הייעוץ מקינזי העוסק בעתיד מפרץ חיפה יועבר לארגון. לפני כעשרה חודשים התעוררו ציפיות גבוהות בקרב תושבי חיפה וסביבתה בעקבות הפרסום שלפיו הדוח כולל קביעה לפיה ניתן לסגור את בתי הזיקוק כבר בשנת 2025.

בשבוע שעבר שלחה ראש תחום כלכלה, סביבה ומשאבי טבע באדם, טבע ודין עו"ד לי-היא גולדנברג לממונה על חוק חופש המידע במשרד ראש הממשלה בקשה על פי חוק חופש המידע, שבה התבקשה מסירת הדוח לארגון.

 

 

בבקשה נכתב כי יש כמה יוזמות של גורמי ממשלה שונים שמציעות תפישות שונות באשר לעתיד מפרץ חיפה, ובמסגרתן "הזמינה המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה דוח מחברת מקינזי אשר מטרתו, ככל הנראה, היא לספק לצוות הבין משרדי שהוקם לבחינת עתיד קבוצת בז"ן במפרץ חיפה ניתוח כלכלי של ארבע חלופות ביחס לעתיד הפעילות של הקבוצה. לפיכך נבקש להעביר לנו כל מסמכי מדיניות ו/או ניירות עמדה ו/או בחינות שנעשו במועצה הלאומית לכלכלה או למענה הקשורים בעתיד פיתוח התעשייה במפרץ חיפה, ובראשם דוח מקינזי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. העירייה??? פחחח

    קליש, צוק, עציוני ושות' עסוקים יותר מדי בהשד יודע מה.
    הם לא חושבים שצריך לדווח לתושבים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה יעשו במקום ? יש לראש העיר רעיון עיניני איך לסגור את החור הכספי שיווצר כתוצאה מסגירת בזן?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרי ברור כי כל העליהום על מפעל אדיר ואסטרטגי זה חסר כל קשר לאמת ומיועד ליצר ה אשמהת סרק והפללה על מנת להשתלט על בזן ללא תמורה כמעט וולהרחיקה מתחרות מול הילדיפ האהובים שהם ברוני הגז של הקשת המזרחית .אהה שכחתי יש גם תוכניות לכחלון להשיט גונדולות בעודו שר שירים טריפוליטאים בעודו משיט להנאתו בשטחי מפרץ חיפה. מלבד נזק עצום זה לא ייתן כלום .תתעוררו הבפינים השקריים הללו יובילו רק הרס ואחכ התבכנות עלובה. בנובף צריך לההיא בחשבוןש כי בזן הנה חברה ציבורית היא לא חברה פרטית של עידן עופר .הסכום המינימלי לשיפוי בעלי המניות הנו 12 מיליארד דולר בנוסף לנזק הכלכלי מסגירתו שעלול להגיע אף ל50 מיליארד דולר ויותר. תתעוררו מן האבפמיא.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר