משאית בלילה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
משאית בלילה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

חנ"י מקדמת שינוע מכולות בלילות

חברת נמלי ישראל פרסמה הודעה לחברות ולגופים שמנהלים ומפעילים מסופי אחסון מכולות וביקשה מידע רלוונטי בקשר לפעילות המסופים. בהודעה צוין כי חנ"י מעודדת שינוע של מכולות מלאות אל נמלי הים ומהם בשעות הערב והלילה

פורסם בתאריך: 18.11.19 13:08

מהלך חדש של חברת נמלי ישראל (חנ"י) נועד לתגבר שינוע של מכולות במרחבי נמלי הים חיפה ואשדוד בשעות הערב והלילה במקום בשעות היום. במסגרת הליך בקשה לקבלת מידע פרסמה החברה הודעה המופנית לחברות ולגופים אשר מנהלים ומפעילים מסופי אחסון מכולות במרחב שני הנמלים, וביקשה מידע רלוונטי בקשר לפעילות המסופים כשלב מקדמי לקראת אפשרות התקשרות עם מנהלים ועם מפעילים של מסופים.

בבקשתה של חנ"י צוין כי היא מעודדת שינוע של מכולות מלאות אל נמלי הים ומהם בשעות הערב והלילה, אך "אובחן כי חסם מרכזי לשינוע לילי הוא היעדר שירותי קליטה ושיגור של מכולות ריקות בשעות הלילה".

בבקשה הוצגו יתרונותיו של השינוע הלילי – הפחתת הגודש בכבישים, הסטת תנועת מכולות משעות היום העמוסות לשעות הלילה, צמצום זמני סבבי השינוע של אותן המכולות, הפחתת הזיהום ממשאיות בשעות היום וניצול התשתיות הקיימות על פני שעות היממה כולה.

 

 

לפי בקשתה של חנ"י, השירות שהיא מבקשת הוא הפעלת שירותי קליטה, אחסון ושיגור של מכולות ריקות מהשעה 17:00 ועד לשעה 7:00 למחרת, כאשר המסופים אמורים לשמש תחנת ביניים בפעילות הייבוא והייצוא.

בבקשה של חנ"י הובהר כי מדובר בפנייה מקדמית לקבלת מידע בלבד וכי התקשרות עתידית תתבצע בהליך של מכרז "או בכל דרך אחרת בהתאם ובכפוף להוראות הדין".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר