ד"ר עופר דרסלר (צילום מתוך אתר האינטרנט של איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה)
ד"ר עופר דרסלר (צילום מתוך אתר האינטרנט של איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה)

מנכ"ל איגוד ערים להגנת הסביבה יפרוש בחודש מאי

במכתב ששלחה יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה עו"ד שרית גולן שטיינברג לחברי מועצת הארגון היא הודיעה כי המנכ"ל ד"ר עופר דרסלר יסיים את תפקידו בחודש מאי לאחר עשר שנים עם הגיעו לגיל 70. בקרוב תחל מלאכת האיתור אחר מחליף

פורסם בתאריך: 17.2.21 15:22

מנכ"ל איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה ד"ר עופר דרסלר יסיים את תפקידו בחודש מאי לאחר עשר שנים. את ההודעה על כך העבירה יו"ר האיגוד עו"ד שרית גולן שטיינברג לחברי מועצת האיגוד במכתב שנשלח אליהם היום (רביעי).

"כהונתו של דרסלר תסתיים בחודש מאי בהגיעו לגיל 70, וזאת בהמשך להחלטת מועצת האיגוד מחודש פברואר 2018", כתבה גולן שטיינברג, "בשיחה שערכתי עם דרסלר לאחרונה הודיתי לו על פעילותו באיגוד בשלל נושאים שאותם הוא קידם. סיכמנו כי קיימת חשיבות רבה לפעול למינוי מנכ"ל חדש בהקדם על מנת שתתאפשר תקופת חפיפה מיטבית. אני מאמינה כי האיגוד ימשיך ויסתייע בדרסלר בייעוץ בתחומי מומחיותו בתחום הטיפול בפסולת ובקידום פרויקטים לאנרגיה ירוקה".

דרסלר משמש מנכ"ל האיגוד משנת 2011, ובתפקידו הוא אמון על איכות הסביבה בתחומי הרשויות החברות באיגוד. דרסלר הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, תואר שני בחקר ביצועים מהטכניון ותואר שלישי בהנדסה כימית מאוניברסיטת ניו יורק.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שמואל

    האם האיגוד הזה באמת מבצע הגנה אקטיביסטית מפני המפעלים ,או ע"י פעילותו הרדומה מרדים את כולנו??
    לא ראיתי פעולה משמעותית לא של דרסלר ולא של האיגוד,לנוכח אין ספור מפגעי לפיד ואחרים.

  2. עיריית חיפה יורקת על הסביבה, מן הראוי שתבטל את התפקיד ותעביר את הכסף לשותפים קואליציוניים נאמנים

    לא ראינו בחיפה שום הגנת סביבה. הקבלנים עשו ועושים בחיפה ככל העולה על רוחם עם נכסי הטבע של העיר. אם נשאר מקום עם עצים מיד מופיע שלט לבן עם הודעה שבעל ממון משנה את התב"ע ותקפצו לנו. אם כך, מה הטעם בתפקיד מנכ"ל הגנת סביבה? לאולי לשלם לו משכורת? לשלוח אותו לכנס בינלאומי בנושאי איכות סביבה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר