העוף המטוגן המפורסם בעולם (צילום: יח"צ)
העוף המטוגן המפורסם בעולם (צילום: יח"צ)

עוף טוב, הכל טוב

KFC, רשת העוף המטוגן המפורסמת בעולם, מתרחבת ופותחת בקרוב שני סניפים בחיפה ובקריות: בחוצות המפרץ ובעופר הקריון. מנכ"ל הרשת: "פתיחת הסניפים החדשים מצטרפת לתוכנית ההתרחבות המהירה של הרשת"

פורסם בתאריך: 18.1.22 14:37

KFC, רשת העוף המטוגן המפורסמת בעולם, מתרחבת ופותחת בקרוב שני סניפים – בחוצות המפרץ ובעופר הקריון. מתברר, כי הרשת במתכונתה הנוכחית (כשרות) התקבלה בישראל בשנת 2020 באהבה, ולאחר שני סניפים אלו, היא תגדל ל-11 סניפים.

הסיפור של KFC (ראשי תיבות שפירושן Kentucky Fried Chicken) התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס, אשר יצר את מתכון ה-finger likin’ good לפני יותר מ-75 שנה, וחרט אותו על גב דלת המטבח שלו. המתכון הסודי של הקולונל, הכולל 11 עשבי תיבול, נחשב לאחד הסודות השמורים ביותר בשוק. ברשת עדיין עובדים לפי אותה נוסחה מוצלחת, שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית, ביותר מ-25 אלף מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם.

 

 

דמותו של הקולונל מתנוססת על הלוגו של המותג והמוצר הכי מוכר שלה אלו הם דליים בלבן-אדום, בשלושה גדלים, מלאים בכנפי עוף מצופות במעטפת קריספית. התפריט עבר שדרוג והתרחב, תוך הנגשה של המנות האהובות לקהל הישראלי, עם שמירה על הטעם המקורי.

התפריט כולל בורגרים, טורטיות, כנפיים חריפות, עוף על העצם, סטריפס (מקלות קריספיים), בייטס (נגיסים), פילה עוף, תפוח אדמה האש-בראון וסלטים.

עומר זיידנר, מנכ"ל KFC בישראל: "KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. פתיחת הסניפים החדשים מצטרפת לתוכנית ההתרחבות המהירה של הרשת. אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC ולהשיק סניפים חדשים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר