יריד האוכל של כרמליה
יריד האוכל של כרמליה

יריד האוכל של כרמליה חוזר

לאחר שלושה חודשים של השבתה מאונס ולאחר שהומצאו כל האישורים הרלוונטיים, היריד השכונתי שב לפעול. אם מזג האוויר יאפשר, זה יקרה כבר בשישי הקרוב

פורסם בתאריך: 2.2.22 13:43

תושבי כרמליה יכולים לנשום לרווחה. לאחר שלושה חודשים של השבתה מאונס, יריד האוכל של יום שישי חוזר ובגדול.

"הכל התחיל בגלל תלונה של תושבת פה בשכונה", מספר ערן שולמן, יו"ר ועד השכונה, "נאלצנו להפסיק את פעילותו של היריד ולדאוג לאישורים כמו שצריך. היריד קיים כבר כמה שנים עם רישיון מהעירייה ולא חשבנו שצריך אישור ממשרד הבריאות ואישור מכיבוי אש. לא אמרו לנו את זה בזמנו, ואז התחילה הגברת לאיים שהיא תפנה למשרד הבריאות. עצרתי את הפעילות בגללה וכתוצאה מכך הופסק היריד. התחלתי בתהליך של הוצאת היתר לרישיון עסק, למרות שאני לא עסק, אני ועד שכונה. האמת, יש לי רק מילים טובות להגיד על מנהל האגף, גבי וזאנה, והצוות שלו שעזרו לי מאוד מול כל הגורמים. היה קשה מאוד להשיג את כל האישורים, מכיוון שזה לא יריד חד פעמי, אלא רב פעמי, לכן זה תקדימי. בסופו של יום קיבלנו את כל האישורים, גם ממשרד הבריאות, גם מכיבוי אש, ומקווים מאוד שיהיה מזג אוויר טוב ונוכל לפתוח את היריד כבר בשישי הקרוב".

 

 

כמה דוכנים יפעלו?

"בין חמישה לשישה, זה היה ההיתר. כל מפעילי הדוכנים הם תושבי השכונה. יש דוכן של לחמים מיוחדים ממאפיית דוידוביץ', דוכן של אוכל ביתי מוכן של היב. בתקופה שלא היה יריד היא מכרה מהבית. היא מכינה סלטים, פיתות דרוזיות, ממולאים בסגנון מזרחי. יש את דוכן המלבי של ליאת, דוכן של גבינות בוטיק קשות של אבי ואביבה. הם מייבאים גבינות ומשווקים. דוכן של פירות וירקות. אני רוצה מישהו שימכור את כל הפירות והירקות".

יריד האוכל של כרמליה, רחוב לאה 11, ימי שישי 14:00-09:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר