פולנטה של פיצה נינה (צילום: חגית הורנשטיין)
פולנטה של פיצה נינה (צילום: חגית הורנשטיין)

"פיצה נינה" חוגגת יומולדת ומתכוננת ליום הפיצה הבינלאומי

בשבוע הבא, 9 בפברואר, יחול יום הפיצה הבינלאומי (יש דבר כזה), וב"פיצה נינה", שמציינת שנה להיווסדה, מתארגנים עם תפריט ספיישלים מטורף

פורסם בתאריך: 3.2.22 14:25

"פיצה נינה" חוגגת שנה וזו בהחלט סיבה למסיבה. הפיצרייה השכונתית שנפתחה בשכונת רמות רמז באמצע משבר הקורונה, זכתה בשנה האחרונה לקהל מעריצים אוהד, רובם סטודנטים מהטכניון, אבל לא רק.

להשלמת החגיגה, החליטו השותפים שהם גם גיסים, שמעון בניזרי ועידן סעדון, להעשיר את התפריט עם מנות חדשות לצד הקיימות. "הרבה השתנה בשנה האחרונה", מספר בניזרי, "גם מבחינת השימוש בחומרי גלם הכי טובים, הכל נעשה במקום בעבודת יד, ומנות חדשות שנכנסו במהלך השנה לתפריט, כמו שלושה סוגי סלטים ומנות ספיישל. אם פעם היינו עושים מנת ספיישל בכל יום רביעי, היום יש לנו מנות ספיישלים המשתנות בכל חודש".

לסטודנטים עדיין יש הנחה קבועה עד לסיום התואר?

"בוודאי. 10 אחוז הנחה על כל התפריט".

 

 

יש משהו מיוחד ליום הפיצה הבינלאומי ב-9 בפברואר?

"ביום זה יהיו מנות ספיישל מותאמות לאותו יום. בנוסף, יהיה מבצע של 1+1 על כל המרגריטות".

המנות החדשות הן לזניה ברוטב בשמל ועגבניות עם תערובת גבינות, כמו פטה, ריקוטה ומוצרלה (36 שקלים); פולנטה עם פטריות מוקפצות וכמהין (32 שקלים); כרובית בטמפורה (32 שקלים); רביולי בטטה (36 שקלים).

 "פיצה נינה", דובנוב 26, חיפה. שעות פתיחה: א'-ה' 23:00-12:00, מוצ"ש, חצי שעה לאחר צאת שבת עד 23:00. שישי סגור. טלפון להזמנות ולמשלוחים: 04-8122230

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר