מהתפריט של Meat Smoking Shop (צילום: גלעד הר שלג)
מהתפריט של Meat Smoking Shop (צילום: גלעד הר שלג)

איך תרצו את הבשר המעושן שלכם?

זוהר רוימי הגשים חלום ילדות ופתח לאחרונה בעיר התחתית את Meat Smoking Shop – מסעדה המציעה שלל בשרים מעושנים ונקניקיות מיוחדות בצלחת או בסנדוויצ'ים. מומלץ לטעום

פורסם בתאריך: 6.2.22 11:13

בדיוק שנה חלפה מאז פתח זוהר רוימי את The Smoker – העסק הביתי שלו לעישון בשרים, בידיעה שזו רק תחנת ביניים עד שיפתח את המסעדה, שעליה הוא חולם מאז היה בן 12. כילד  הוא עבד כשוטף כלים באולם אירועים בעיר הולדתו בית שאן, עד שהתקדם לדרגת יד ימינו של השף. כשעבר לחיפה כבוגר, הוא למד בקורס היוקרתי "אה לה קארט" במכללת השף, עבד כסו שף ברשת "בשרלה", עבד ב-BP ושף בשרים של חברת "עומר מיט שואו" שעושה אירועי בשר.

לאחרונה רוימי הגשים את החלום ופתח את Meat Smoking Shop בעיר התחתית, מסעדה שמתמחה בבשרים מעושנים המוגשים לבחירה בצלחת, בלחם פארנה, בגט, או פיתה, מנות ראשונות ונתחים שלמים לפי משקל, אותם יש להזמין 24 שעות מראש.

מהתפריט של Meat Smoking Shop (צילום: גלעד הר שלג)

מהתפריט של Meat Smoking Shop (צילום: גלעד הר שלג)

אתה ממשיך למרוח את הנתחים בגלייז מיוחד?

"הגלייזים שאני מורח על הבשרים הם מיוחדים מאוד, למשל גלייז בירה, גלייז ג'ק דניאלס ודבש עם טימין, גלייז ברביקיו, גלייז סילאן עשיר וגלייז שזיפים, אבל לא בהגזמה, כדי שזה לא ישתלט על טעם הבשר".

 

 

היית עושה גם נקניקיות מיוחדות.

"נכון, וגם הן במסעדה החדשה. יש נקניקיית סימה עם עמבה ופיסטוקים, נקניקיית ליליאן חריפה עם ארבעה סוגי פלפלים ונקניקיית נסרין פיקנטית על בסיס טלה וצנוברים".

במנות הראשונות אפשר למצוא חומוס עם טחינה; עם גרגרים רותחים; תוספת טלה או אסאדו (48-26 שקלים); סלט עם ירקות מהגינה (32 שקלים); נקניקיות בייצור ביתי מהמעשנה עם כרוב כבוש (45 שקלים); עראיס ממחנה יהודה (49 שקלים); כנפיים קריספיות (38 שקלים).

בגזרת הסנדוויצ'ים הבסיסיים ניתן למצוא קבב מעושן; עוף מעושן; שווארמה בקר; חזה עוף או שניצל (55-38 שקלים). המנות כולן מגיעות עם חמוצי הבית וממרחים.

הסנדוויצ'ים המיוחדים כוללים אסאדו מפורק; שווארמה מעושנת; אונטריב; ובורגר מעושן עם תוספות לבחירה (69-42 שקלים).

Meat Smoking Shop, שד' פל ים 19, חיפה. שעות פעילות: א'-ד' 17:00-12:00, ה' 23:00-12:00. טלפון: 076-5403023.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר