דומינו'ס פיצה (צילום: דן פרץ)
דומינו'ס פיצה (צילום: דן פרץ)

דברים זזים בדומינו'ס פיצה

בצומת מוצארט בקריות נפתח סניף כשר למהדרין של הרשת. הסניף הוותיק ששכן במקום עבר לאח"י אילת בקרית חיים. משלוחים לכל אזור הקריות

פורסם בתאריך: 7.2.22 13:27

דומינו'ס פיצה מרחיבה את פעילותה ופתחה השבוע את הסניף ה-67 של הרשת בישראל והסניף הכשר למהדרין (בד"ץ בית יוסף) הראשון בקריות, מתוך תפיסת הרשת של Pizza for all. הסניף החדש בצומת מוצארט מציע תפריט עשיר, הכולל פיצות, כריכים, סלטים ועוד.

למעשה, הסניף הכשר נפתח במקומו של הסניף הוותיק שפעל במקום עד כה. הוא שופץ לחלוטין ומציע משלוחים לכל הקריות, על מנת שכולם יוכלו ליהנות מחוויית האיכות והשירות של הרשת.

הסניף המרווח עוצב על פי הקונספט Pizza theater, שתואם את תפיסת השקיפות של החברה, כך שכל המטבח ואזור הכנת הפיצות ושאר המנות שקופים וגלויים ללקוח. כל זאת על מנת שהלקוח יוכל לראות מבעד לזכוכית את הזמנתו נעשית מול עיניו ובנוסף יוכל גם לקבל מידע מדויק על מצב ההזמנה ממסכי LED בדלפק.

הסניפים הכשרים מותגו באדום. דומינו'ס פיצה (צילום: רעות אברהם)

הסניפים הכשרים מותגו באדום. דומינו'ס פיצה (צילום: רעות אברהם)

הסניף החדש משתרע על שטח של 120 מ"ר, וכולל 20 מקומות ישיבה בפנים ועוד 18 מקומות בחוץ. במטרה ליצור בידול מובהק ללקוחות, העיצוב של הרשת הכשרה הוא באדום, אם זה בשילוט, בארגזי הקטנועים, בתיקי השליחים ובאריזות הקרטון של הפיצה.

 

 

הסניף הוותיק שהיה ממקום עד כה במקומו של הסניף הכשר עבר לרחוב אח"י אילת 61 בקרית חיים. הסניף הוגדל משמעותית (160 מ"ר), והוא מציע 30 מקומות ישיבה בפנים ועוד כ-18 מחוצה לו.

דומינו'ס פיצה, שד' ירושלים 1, קרית ביאליק, צומת מוצארט. שעות פעילות: ימים א'-ה', 24:00-12:00, שישי 14:30-12:00, מוצ"ש, חצי שעה מצאת השבת. טלפון: 076-804-8974

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר