"דרים בורגר" של מסעדת BP הכשרה (צילום: גלעד הר שלג)
"דרים בורגר" של מסעדת BP הכשרה (צילום: גלעד הר שלג)

ההמבורגר הכי מושחת EVER

מסעדת הבשרים הכשרה BP מציעה המבורגר חלומי, המכיל בנוסף לקציצה המשובחת, גם אנטריקוט, כבד אווז וביצה עלומה. בתיאבון

פורסם בתאריך: 15.2.22 11:22

Dream Burger הוא שמו של המבורגר מושחת וחלומי מבית היוצר של מסעדת הבשרים הכשרה BP. הוא עשוי 220 גרם בשר בקר מובחר שנטחן במקום מדי יום, בתוספת מחית פירה, עלה חסה, בצל ופטריות. מעל הקציצה, מונחים להם 170 גרם פרוסות דקות של אנטריקוט משובח וגם 50 גרם כבד אווז, ובטופ מונחת לה ביצה עלומה. מדובר בהמבורגר שנותן "פייט" לכל ההמבורגרים המושחתים שאנחנו מכירים.

BP במרכז חורב נפתחה ביולי 2020 לאחר עיכובים רבים בשל מגפת הקורונה. בתחילת דרכה, לפני 16 שנה, התפריט שהוגש ב-BP המקורית במפרץ חיפה, היה על טהרת ההמבורגרים, אך ברבות השנים ובהתאם לדרישת הלקוחות, צוות המסעדה מקפיד לרענן ולחדש את התפריט אחת לכמה חודשים. ההמבורגר מתוצרת הבית היה ונשאר המנה המנצחת בתפריט, בהתאם לתו האיכות של מייסד הרשת, קובי כהן. בנוסף, במקום מתמחים גם בעישון בשרים.

 

 

בשתי המסעדות הצפוניות של הרשת, במרכז חורב ובחוצות המפרץ, ניתן למצוא תפריט מגוון ומושקע, הכולל שלל מנות מהמטבח הישראלי, האמריקאי והיפני. מעבר לבשרים בצלחת או בכריכים, יש מנות 100 אחוז בריאות, כמו סלטים טריים ודגים וכן מנות מותאמות לצמחונים ולטבעונים.

BP, חורב 15, חיפה, קומת כניסה מרכז חורב. שעות פעילות: א'-ה', 24:00-11:30, שישי 14:00-11:30, מוצ"ש, מצאת השבת ועד חצות. טלפון: 8138*.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר