זיו ואהרון גולדצוויג (צילום: מיכה בריקמן)
זיו ואהרון גולדצוויג (צילום: מיכה בריקמן)

פורים בקצב ובטעמים דרום אמריקאים

ביום שישי הקרוב, החל מ-20:00, תציין מסעדת "ציוויטו" שנתיים להיווסדה במסיבת פורים עם אוכל טוב, אלכוהול, תחפושות די ג'יי ובעיקר הרבה שמח, כמו שרק דרום אמריקאים יודעים לעשות

פורסם בתאריך: 14.3.22 13:34

"צ'יוויטו", המסעדה הדרום אמריקאית של משפחת גולדצווייג בעיר התחתית, חוגגת שנתיים וזו בהחלט סיבה למסיבת פורים בקצב לטיני, עם די ג'יי ותחרות תחפושות. זה יקרה בשישי הקרוב, 18 במארס, החל מהשעה 20:00.

"זה לא סוד שעולם המסעדות הוא קשה ונחשב לעסק בסיכון גבוה", אומרת זיו גולדצווייג, מנהלת המסעדה, "בדיוק לפני שנתיים ושלושה חודשים הבנתי את זה לראשונה, כשהתנפץ לי הלב. אחרי 10 חודשים של הפסדים כספיים ענקיים, השותף של אבא שלי החליט שסוגרים את המסעדה בדיוק ב-1 בינואר 2020. שמנו שלט על הדלת שיצאנו לשיפוצים, אבל איזה שיפוצים ואיזה נעליים, לא ידענו אם ה'צ׳יוויטו' אי פעם ייפתח שוב. הכל התפורר לי בין הידיים, החלום הגדול התנפץ וכל ניסיון שלנו לגייס שותף נכשל.

כריכים של "צ'יוויטו" (צילום: יח"צ)

כריכים של "צ'יוויטו" (צילום: יח"צ)

"שלושה חודשים המקום עמד ריק, עד שבאחד הימים ישבנו בבית וקיבלנו החלטה: ה'צ׳יוויטו' חייב להתפתח. הצלחנו לגייס את הכסף וקנינו את חלקו של השותף, רק אנחנו, בני המשפחה. הפכנו את המסעדה לשלנו, עשינו שיפוץ, ישבנו לילות שלמים והשקענו בכל פרט במקום. בהתרגשות גדולה סיימנו הכל ואז, בום! קורונה. סגרו את כל המסעדות. מכה ענקית, אבל לא היה זמן להתבאס, כי כרגע קנינו את העסק. החלטנו פשוט להתחיל לעבוד, בלי כוח אדם ועם הרבה תקווה – אבא אהרון במטבח, אמא עידית לוקחת הזמנות ואני נוסעת לעשות משלוחים".

 

 

נראה שאפילו מגפה עולמית לא יכולה לכם.

"ואז זה קרה. הלקוחות שלנו נכנסו לי לחיים. זה ישמע סופר דרמטי, אבל מבחינתי זה היה קסם בלתי מוסבר. אין לך מושג אפילו עד כמה הלקוחות הצילו אותנו. ברגע שאף בנק לא האמין בנו, כשכל העולם קרס מהקורונה וכשאנחנו בהישרדות כלכלית ממשית, הם היו הראשונים שהאמינו בנו וגרמו לי להאמין שיש אור גם כשהכל נראה שחור. הם תמכו, פרגנו, הגיעו, הזמינו והיו שם ברגע שלא דמיינתי שמישהו יהיה שם בשבילי".

אז זו דרכך להודות לכולם?

"נכון וכולם מוזמנים, הכניסה חופשית, יהיה אוכל טוב, אלכוהול ושמח כפי שדרום אמריקאים יודעים לעשות".

"צ'יוויטו", שער פלמר 2, עיר תחתית. שעות פתיחה: א'-ו', 22:00-11:30, שבת – סגור. טלפון: 04-6220032

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר