באסל בורגר (צילום: הילה קדם)
באסל בורגר (צילום: הילה קדם)

"אין דברים כאלה כמה טעים פה"

בעיר התחתית נפתח הסניף החיפאי של רשת "באסל בורגר". אחמד דיאב, שותף בסניף: "זה דיינר בסגנון אמריקאי, אבל עם ייחודיות שאין באף מקום אחר. אנחנו שומרים על סטנדרטים מאוד גבוהים של טריות, טוחנים את הבשר במקום, והתיבול שלנו מאוד מיוחד. גם המחירים מצוינים"

פורסם בתאריך: 22.3.22 12:39

אוהדיה הוותיקים של הפועל חיפה אולי זוכרים את אחמד דיאב ששיחק בקבוצה בעונת 2009/10. המאזן שלו, אפס שערים ואפס בישולים, כנראה גרם לפרידה המהירה. למעט הבלחות במכבי הרצליה וכשעלה עם רמת השרון לליגת העל, הוא עבר בכל עונה בין קבוצות מהליגות הנמוכות, כמו בני שפרעם, הפועל כאוכב ואום אל-פאחם, והיום להנאתו, בגיל 35 הוא משחק בצעירי טמרה. דיאב הוא שותף בסניף החדש והחיפאי של רשת "באסל בורגר" בעיר התחתית.

זהו הסניף הרביעי של הרשת, הקודמים נפתחו בנצרת, טמרה וסכנין על ידי בן דודו, באסל דיאב, שחזר לישראל לאחר שהות ארוכה בארה"ב.

אחמד דיאב: "הוא עבד ולמד בכל מיני המבורגריות ומכל אחת לקח את הדברים הכי טובים שלה, כדי ליישם פה, במקום אחד. אנחנו דיינר בסגנון אמריקאי, אבל עם ייחודיות שאין באף מקום אחר. אנחנו שומרים על סטנדרטים מאוד גבוהים של טריות, טוחנים את הבשר במקום, והתיבול שלנו מאוד מיוחד, אין דברים כאלה כמה טעים פה. מעבר לטעם גם המחירים שלנו מצוינים. אצלנו המבורגר במשקל 220 גרם עולה כמו ארוחת ילדים במקום אחר".

 

 

מה זה בומב צ'יז?

"כדורים מטוגנים מכמה סוגי גבינות – לאבנה, צ'דר, מוצרלה וגאודה. זו באמת מנה פיצוץ".

התפריט מורכב ממנות ראשונות כמו כנפיים ברוטב צ'ילי מתוק או צ'ילי חריף 12-8 יחידות (35-30 שקלים); צ'יזי צ'יפס (35 שקלים); בטטה, טבעות בצל, מיקס צ'יפס, כדורי פירה, פוטטוס, מיקס צ'יריסוס ומנת הבומב צ'יז (45-30 שקלים). סלטים: קריספי צ'יקן; סלט קיסר; סלט פטה (50 שקלים); קריספי צ'יקן בצלחת (42 שקלים); קריספי רגיל, עם גבינה או דאבל (50-40 שקלים); שניצלונים (30 שקלים).

כל מנות ההמבורגר מגיעות עם עגבנייה, בצל, חסה וחמוצים, והמחיר כולל מנת צ'יפס. המבורגר רגיל או בורגר גבינה במשקל 220 גרם (50-45 שקלים); צ'יזי בורגר במשקל 330 גרם (65 שקלים); מיקס בורגר וקריספי (65 שקלים); דאבל בורגר במשקל 440 גרם (75 שקלים); טריפל בורגר במשקל 660 גרם (90 שקלים); המבורגר ילדים במשקל 110 גרם (30 שקלים).

"באסל בורגר", שדרות המגינים 27, עיר תחתית. שעות פעילות: כל השבוע 11:00-00:00. טלפון: 079-7367067

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר