סלט בריאות ב"ויוה בר" (צילום: קורל חוטה)
סלט בריאות ב"ויוה בר" (צילום: קורל חוטה)

אחרי הפילאטיס יושבים לקפה

במתחם האימונים "ויוה לה פיור" בשכונת ורדיה נפתח בית קפה קטן בשם "ויוה בר" שמוציא ממטבחו מנות בריאות במחירים הוגנים. לא לספורטאים בלבד, כולם מוזמנים

פורסם בתאריך: 23.3.22 14:22

בתוך מתחם האימונים "ויוה לה פיור" שבשכונת ורדיה נפתח ממש לאחרונה בר-בית קפה בשם "ויוה בר". המתחם שזכה למיתוג חדש, כולל אימוני כוח, יוגה ופילאטיס, ועכשיו גם בית קפה קטן ומדויק, אשר מוציא ממטבחו מנות בריאות במחירים הוגנים, כשהמטרה להפוך אותו לבית קפה שכונתי המשרת את כולם, ולא רק את הספורטאים שבינינו.

עוגיות בריאות ב"ויוה בר" (צילום: קורל חוטה)

עוגיות בריאות ב"ויוה בר" (צילום: קורל חוטה)

"אין פה בוורדיה שום מקום לשתות בו קפה או לקחת משהו על הדרך", אומרת קורל חוטה, מנהלת בית הקפה, "וגם אין בשכונה שום מקום שניתן לשבת בו, להסתכל על הנוף המדהים, שנשקף מחלונות הקומה השנייה של ורדיה סנטר".

 

 

מי בנה את התפריט?

"אני. אני בלוגרית אוכל באינסטגרם, בעיקר אוכל דל קלוריות. יש לי כמה פרויקטים בתל אביב הקשורים לזה, ביניהם 'בולונז'רי 96'. אני מנהלת את המקום, את המטבח, וצוות העובדים".

ראיתי שבימי שישי יש ספיישלים.

"זה לא קבוע, עשינו ספיישל ליום האישה, בראוניז פיסטוק עם תותים ואוכמניות שהיה מאוד מוצלח. אנחנו נפרסם באינסטגרם כשיהיה ספיישל נוסף".

בראוניז תותים ואוכמניות ב"ויוה בר" (צילום: קורל חוטה)

בראוניז תותים ואוכמניות ב"ויוה בר" (צילום: קורל חוטה)

התפריט מחולק לכריכים המוגשים בלחמניית בריאות מקמח מלא: אבוקדו, פסטו מוצרלה, בולגרית (21 שקלים); טוסטים המוגשים עם גבינת מוצרלה, לחם לבחירה, ממרח לבחירה ותוספת לבחירה (27 שקלים); סלטים: יווני, סלט שוק אבוקדו, קפרזה (25 שקלים). כל המתוקים נאפים במקום: עוגיית טחינה וכוסמין (4 שקלים); שוקולד צ'יפס מקמח כוסמין מלא או עוגיית גרנולה עם צימוקים ואגוזים (6 שקלים). משקשקים: שייקים מדליקים בשני גדלים (27-23 שקלים).

ויוה בר, ורדיה 12 (קומה 2). שעות פעילות: א'-ה' 20:00-08:00, שישי 13:00-09:00. וואטסאפ להזמנות: 050-0002320.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר