"שווארמת במבינו" (צילום: חגית הורנשטיין)
"שווארמת במבינו" (צילום: חגית הורנשטיין)

התגעגעתם? "שווארמת במבינו" עשתה קאמבק

השווארמה המיתולוגית, שנסגרה בעקבות משבר הקורונה, נפתחה מחדש במיקום חדש. חוסאם סובאח, בנו של "במבינו" המייסד, מבעלי המקום: "זו שווארמה שחייבים לטעום ולהבין מה זה שווארמה מקורית"

פורסם בתאריך: 29.3.22 13:56

חובבי השווארמות, התפקדו. "שווארמת במבינו", שנפתחה בשנת 1984 בדרך יפו ונסגרה בעקבות משבר הקורונה, נפתחה מחדש והפעם ברחוב הבנקים 2 בעיר התחתית. מאחורי המיזם עומדים שלושה: רמי חליפה שחזר לחיפה משהות של 20 שנה בברלין; הילאל סובאח, נכדו בן ה-20 של במבינו המקורי, וחוסאם (במבינו) סובאח, אביו של הילאל, האיש שמפרק רגל של עגל במשקל של 70 ק"ג בתוך פחות משלוש דקות, ומנסה להצניע את מעורבותו, אבל הוא למעשה הרוח החיה מאחורי המותג.

חליפה, למה דווקא "שווארמת במבינו"?

"כמי שנולד וגדל בשוק ואדי ניסנאס, הכרתי את כל משפחתו של במבינו, שהוא האבא של חוסאם והסבא של הילאל. לאחר שנים בגרמניה שם היו לי שתי מסעדות, חזרתי לחיות בארץ וכל מה שהתחשק לי זה לאכול 'שווארמת במבינו', ממש התגעגעתי לטעם. כך עלה הרעיון לפתוח את הסניף הזה".

 

 

הילאל, להיות "במבינו" זה משקל כבד על הכתפיים.

"נכון, מה גם שאני היחיד מכל הנכדים במשפחה שמחובר לשם 'במבינו'. קודם כל זה כבוד בשבילי לקבל את ההזדמנות להחזיר את השם לתודעה".

"שווארמת במבינו" (צילום: חגית הורנשטיין)

"שווארמת במבינו" (צילום: חגית הורנשטיין)

ומי אחראי על הסיח?

"אני מכין את התבלינים, אבל אבא מרכיב את השכבות. בכל יום אני לומד ממנו, את החיתוכים והכל. אולי פעם הוא יסמוך עלי ואקבל ממנו אישור להרכיב את הסיח בעצמי".

חוסאם, מה הסוד של השווארמה שלך?

"קודם כל זה איכות הבשר. השווארמה שלנו עשויה מבשר של עגלות שעובר ניקוי מכל הגידים, ורידים ושומן. זה בשר אדום לחלוטין. הסיח מורכב מ-12 נתחים נקיים משומן בקר לחלוטין. מוסיפים לו רק שומן טלה וחזה טלה שעוזר לאחד את הטעמים. אני משתמש בשישה סוגי תבלינים, אבל בעדינות, כמו גם בעדינות עם מלח. זו שווארמה שחייבים לטעום ולהבין מה זה שווארמה מקורית".

"במבינו", הבנקים 2, חיפה. שעות פתיחה: ראשון עד שישי, מ-10:00 עד הביס האחרון. טלפון: 04-8521474.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר